/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
computersalg.dk
Fra : vilmand
Vist : 1157 gange
50 point
Dato : 17-12-08 22:11

hej alle...
jeg har fundet en skærm inde på computersalg.dk
så ville bare høre om der nogle der har afaring med denne hjemmeside...

PS. Jeg har aldrig hanlet på internettet før...

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 60 point
Dato : 17-12-08 22:15

Forretningen er godkendt af e-handelsfonden, så alt skulle være i orden hvis du finder noget du kan bruge...

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 17-12-08 22:45

http://www.trustpilot.dk/

Trustpilot gør det nemmere for dig at vurdere pålideligheden af en virksomhed, du besøger på internettet. Vi samler den information om virksomheden, du selv skulle have brugt timer på at finde, og underretter dig automatisk om positive eller negative forhold du bør kende til.

Trustpilot kan blandt andet vise:

Beretninger om god eller dårlig kundeservice, givet af Trustpilots brugere, eller hentet fra førende indkøbsportaler på nettet.
Tabte klager ved ankenævn, hvor virksomheden har valgt ikke at følge nævnets afgørelse
Kritisable forhold afsløret i pressen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-12-08 00:54

Jeg handlede der i går og fik mine vare i dag,no problemos.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 18-12-08 06:35

# iah

e-handelsfonden er et udmærket kvalitetsstempel...

...ved det da der op til påske i år var problemer med en virksomhed ((hjemmefirma)) her i Aalborg...firmaet havde ikke styr på retur varer m.v...vi fik dem godtnok i tale i påsken...men inden havde jeg pr. mail sendt en forespørgsel ((klage)) til e-handelsfonden og tirsdag efter påske fik de fjernet deres e-handels mærke på deres site...

Så e-handelsfonden mener det tydeligvis alvorligt at det SKAL være sikkert at handle på nettet..

Kommentar
Fra : iah

Dato : 18-12-08 07:12

GOOGLE søgning:

Citat
Anmeldelser af trustpilotTrustpilot indestår i intet tilfælde for angivelsernes rigtighed eller nøjagtighed. ... Trustpilot er i intet tilfælde ansvarlig for angivelserne, ...
www.trustpilot.dk/UserProfile.aspx?UID=37 - 20k - Cached - Lignende sider

Kommentar
Fra : vilmand

Dato : 18-12-08 12:22

tak alle sammen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-12-08 13:00

Jeg har handlet der flere gange, altid hurtig levering og fin service, også den ene gang jeg fik en fejllevering, fejlen blev rettet uden omkostninger for mig

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-12-08 17:12
Godkendelse af svar
Fra : vilmand

Dato : 18-12-08 20:51

Tak for svaret iah.