/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
cafe i aalborg
Fra : trimare46
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 17-12-08 20:34

skal på date på lørdag men mangler at finde en hyggelig cafe eller lignende i aalborg.
det skal være et sted hvor man kan sidde et par timer og snakke uforstyrret men samtidig gerne en god stemning.
lad mig få lidt hjælp af lokalkendte.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 17-12-08 21:39

En lille, hyggelig cafe, med venlig betjening:
http://www.cafenova.dk/dk/om_nova/profil/profil.htm

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 17-12-08 21:46

det er absolut ikke et sted for danskere der kan lide god mad,,du får kun pynt,og betaler vildt for det,,,næææ,anbefaler cafe casablanca ved havnen,,rigtig godt sted billigt og god mad,,og mulighed for at sidde 2 helt uforstyret (bare bestil hyggekrog)

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 100 point
Dato : 17-12-08 21:47

Cafe Luna, Nadia's cafe, Cafe Spiret, Cafe Ministeriet alle 4 ligger max 2 min gang fra hinanden og er fine.
Ib Rene Cairo (Reberbansgade) er også fin, men ligger ca. 5-10 min. gang fra de andre.

Læs mere om dem her: http://www.aalborg-portalen.dk/guide/cafeer-aalborg.html

God Fornøjelse

MVH

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 17-12-08 21:53

BarkeBillen, nu blev der jo ikke spurgt om mad...
Hvis man vil spise, findes der ganske bestemt bedre steder, også steder der er mange gange end Casablanca.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 17-12-08 21:57

det med det store ædegilde kan hun glemme alt om. ikke på første date. lad os nu først se om det er noget der er værd at samle på.
så kan hun altid få et par tørre skorper senere

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 17-12-08 21:57

nåååå,,nævn mig bare et sted,,???men det skal være mad,,ikke et kunstykke på en tallarken,,,

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 17-12-08 21:58

Tak for svaret viskinge.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 17-12-08 21:59

hvis det er en du har mødt på computeren,,så glem det,,,søg selv og find en der er nomal,,