/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
foto/tegning på krus
Fra : Nyx-x
Vist : 858 gange
50 point
Dato : 17-12-08 17:14

I Odense søger jeg et sted som overføre tegning/foto på krus. Gerne i Gågaden i Odense. Jeg ved der er en lille butik. men jeg kan ikke finde den på nettet.
Kender du den?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-08 17:19

Ta en tur i gågaden

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 17-12-08 17:26

Sider i Randers. Skal bestile gave og hente den når jeg kommer til Odense.
Ellers var jeg gået igenem gågaden
Men tak for tippet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-08 17:29

Brug Krak, tast gaden ind og du får alle adresser

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 17-12-08 17:42

Prøv at gå ind til en fotohandler. Mange fotohandlere laver sådanne ting.
Hvis du ikke kan finde en fotohandler så spørg i en butik.
Jeg går ud fra du ved hvor Odense ligger?????????????

hawaii7

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 60 point
Dato : 17-12-08 17:50

TDC laver sådan noget... Der er to i Odense..

http://tdc.dk/element.php?id=1913&dogtag=f5_p_dat_butik

http://tdconline.dk/publish.php?id=2056

Jeg ved ikke, om det kan lade sig gøre, at du bestiller over nettet, og så henter kruset i butikken... Det må du ringe og spørge om...

Godkendelse af svar
Fra : Nyx-x

Dato : 17-12-08 18:04

Tak for svaret Birgitta.

Så er der noet at hælde theen i snart. , når jeg finder Odense, vel og mærke. Men det er vel bare lige ud og et smut til venstre...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-08 18:24

Det kan bestilles over nettet på TDC-online.dk
det har jeg prøvet, med godt resultat.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-12-08 13:44

Tak for accepten af mit svar.. --jeg tvivler på, at du kan nå at få det lavet inden jul.. Men det HAR du nok snakket med TDC om nu. Jeg håber da at de har været i julehumør og at det lykkes..

God jul..