/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
optage samtale
Fra : boje1904
Vist : 2435 gange
100 point
Dato : 17-12-08 13:12

JEg har en Sony Ericsson K530i og vil gerne om jeg kunne optage samtalerne. Er der nogle som ved hvilket program som jeg skal have installeret.
Det skulle gerne vil et program som automatisk startede, jeg kan så til slut selv vælge om jeg vil beholde filen eller ej!
Grunden til dette er at min bolig-haj ikke altid kan huske hvad han har sagt. Forleden sagde han ja til at ligge grus i indkørslen men nu skal det forblive gras, sådan har jeg flere eksempler.
Håber I kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-08 13:29

Det kan du ikke uden externt udstyr....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-12-08 13:32

Jeg tror du har den allerede, prøv lige og se i menuen under Underholdning, den der er markeret med en gamepad, oppe øverst til højre, rul ned i bunden der ligger Optag lyd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-08 13:42

Den optager da ikke samtalen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-12-08 14:14

Man kunne engang købe sådan en sugekop med en stump ledning som man satte på telefonrøret og den anden ende af ledningen endte i et lille jackstik, som man satte i en diktafon, hvis man ville optage en telefonsamtale. Ikke ligefrem James Bond udstyr, men det virkede perfekt. Mon ikke der findes noget lignende simpelt udstyr til mobil telefoner??

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-12-08 14:58

Hvis man overhovedet kan optage samtalen på mobilen, så skal man huske at informere om det Så et råd til dig er, at du fremover får det på skrift (brev eller mail) fra din bolig-haj, så kan du bruge det imod ham/hende.

Clou

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-12-08 15:22

Nogle mobiltelefoner har en knap på siden man trykker på. Så optages samtalen, og kan afspilles igen i telefonen, når man lyster.

Du må se i din brugsanvisning om din kan.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-12-08 17:07

Få en fastnettelefon og en telefonsvarer, de kunne optage samtaler.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-12-08 17:27

Fastnet...og betale TDC 200 kr. om måneden for NADA..... De er YT

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 17-12-08 19:22

Gør som o.v.n siger ..

Hvis du vil have så du kan starte den hurtigt istedet for at skulle helt derind, så kan du ex sætte knappen pil op som genvej til den, det har jeg :)

Refi - jo den optager samtaler

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-08 19:35

Citat
Refi - jo den optager samtaler

Beklager - jeg tvivler

Hvorfor så lave udstyr til det hvis det var så NEMT

http://www.ue.dk/nyhedsarkiv/376.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-08 19:38
Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-08 19:40

Citat
Diktafonen optager telefonsamtaler
Diktafonen kan kobles til både fastnettelefon og til alle mobiltelefoner og optage alle dine telefonsamtaler. Diktafonen er stemmestyret. Det vil sige, at diktafonen begynder optagelsen, når du begynder at tale.
En enkelt husket aftale eller en god idè er penge værd.

http://www.scandy.com/da/diktafoner/

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-12-08 19:57

Og hvorfor er det så lige at skriftlig kommunikation er gået af mode? Altså alm. brev.

Accepteret svar
Fra : lham

Modtaget 100 point
Dato : 18-12-08 07:38

Det ser ikke ud til K530i er født med optagefunktion for telefonsamtaler( kun dictafonfunktion ). Måske skulle du bytte til en k750i sådan en har jeg selv og i manualen står den kan optage samtaler ført på telefonen-har dog ikke afprøvet det, men diktafonfunktion virker fint

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 19-12-08 23:36

Jeg ser 2 muligheder.
1. Al kontakt går via mail.
2. Du bruger CBB Mobil, så kan du optage dine samtaler, uanset hvilken mobiltlf. du har.

Godkendelse af svar
Fra : boje1904

Dato : 04-01-09 15:36

Tak for svaret lham. Det var det jeg søgte, et Ja eller som i dette tilfælde Nej!