/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kopi af mail i outlook
Fra : Markmuss
Vist : 632 gange
100 point
Dato : 17-12-08 12:41

Hej derude,

Jeg skal have skiftet min bundkort og isat mere RAM. I den forbindelse kopierer jeg alle mine filer til en extern hardisk. Alle mine mails vil jeg ligeledes gerne kopieret for en sikkerheds skyld. Hvordan får jeg sikkerhedskopieret alle mine mapper i outlook for så igen at få dem tilbage i mailprogrammet . Jeg vil værdsætte en hurtig tilbagemelding og der gives gode point.

Venligst Jan

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 17-12-08 13:00

Hej Jan

Du går ind i Filer ->Import/Export->Vælger Export to a file->Vælg .PST file -> vælge dine foldere og filnavn.
Derefter gør du det bare omvendt på din nye maskine og importerer din fil

Bluesky

Kommentar
Fra : Markmuss

Dato : 17-12-08 13:23

Hej og tak. jeg forsøger senere i aften og vender tilbage med svar
hilsen herfra

Accepteret svar
Fra : tadeo

Modtaget 100 point
Dato : 17-12-08 15:07

Opret en mappe på skrivebordet, marker dinne mail i postprogrammet,
marker alle mail i indkomne mail, gør vinduet lidt mindre, træk så de markerede filer over i mappen på skrivebordet, du kan evt. navngive den mappe med post ind.

Du kan gøre det samme med sendt post, i nye mapper. Post ud, osv

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 17-12-08 16:27

Som en ekstra sikkerhed kan du lægge det hele på et usb stick,
eller andet lagerenhed.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-12-08 16:40

hvorfor alt det besvær for at udskifte et bundkort? Det har jo ikke nogen effekt på det du har installeret på harddisken, det eneste du skal når bundkortet er sat i er at installere det.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-12-08 18:24

Du slettet intet på harddisken når du skifter bundkort og ram.
Dog skal du være opmærksom på en ting, hvis du har en OEM model som styresystem, så virker den ikke hvis du skifter bundkort.
Hvilket styresystem kører du med? Vista Home Ed. ?

Kommentar
Fra : Markmuss

Dato : 17-12-08 22:56

Hej derude, Jeg er i gang med at kopiere og får installeret hardware i morgen. Jeg kan bruge lidt fra jer alle. Jeg kopierer til en extern enhed og bruger Bluesky's metode i første omgang. jeg vender tilbage fredag når min computer forhåbentligt kører.

Hilsen herfra

Godkendelse af svar
Fra : Markmuss

Dato : 19-12-08 22:21

Tak for svaret tadeo.

Kommentar
Fra : Markmuss

Dato : 19-12-08 22:25

Tak for alle tilbagemeldinger - jeg fik det til at virke - fra første kommentar,

GOD JUL

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 20-12-08 08:44

Selv tak Markmuss, ha´ selv en god jul.

Mvh
radeo