/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Mad, kostplaner og energi.
Fra : Junkboxs
Vist : 458 gange
100 point
Dato : 17-12-08 09:59

Hey, jeg er en fyr på 17, og jeg tror jeg har et problem med at jeg indtager for lidt energi.
Jeg er en let trænet fyr, som træner styrketræning og dans. Jeg er i gang hele tiden, om det er i skolen, på arbejdet eller i fritid skal der ske noget hele tiden. Jeg føler mig desuden træt, og har fundet ud af, at jeg sikkert ikke spiser nok i løbet af en dag.

- Jeg vil høre om der er nogen der kender nogle sidder på nettet, hvor man kan regne ud hvad man skal indtage af energi på en dag, alt efter hvor fysisk aktiv man er, og derved planlægge en kostplan selv?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-08 10:06

Får du ikke mad derhjemme

Kommentar
Fra : Junkboxs

Dato : 17-12-08 10:24

På en almindelig dag er jeg ude af døren før kl 07.00 og først hjemme efter 23.00

Kommentar
Fra : Junkboxs

Dato : 17-12-08 10:26

så nej det kan man ikke rigtigt sige

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-08 10:27

Ja hvis det er McDonald du lever af - så forståes problemet

Kommentar
Fra : Junkboxs

Dato : 17-12-08 10:28

Jeg spiser slet ikke fastfood

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-08 10:32

Hvad i alverden lever du så af

Det er vist ikke dine kostvaner der er problemet, men din levevis....

Så en stor del af problemet kan nok løses hvis du "finder hjem" til "mors" kødgryder....

Kommentar
Fra : Junkboxs

Dato : 17-12-08 10:36

Det er ikke noget problem med min levevis, jeg skal bare have tilrettelagt en kostplan!

Kommentar
Fra : renekure

Dato : 17-12-08 11:21
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-12-08 11:44

Hej med dig.
Prøv at læse lidt på denne side. Der står en masse du skal bruge.
Du har jo tilsyneladende ikke tid i løbet at dagen til at lave en masse mad men der er da alternativer til det.
http://www.menopause-info.dk/website/content/articles/2_5_tips_for_a_healthy_diet.asp

Kommentar
Fra : frøkenc

Dato : 26-01-09 13:34

Hej.

Du kan evt. prøve www.iform.dk

Frøken C