/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Gendan email fra sikkerhedskop
Fra : cccf
Vist : 574 gange
100 point
Dato : 17-12-08 09:51

Jeg har lavet en sikkerhedskopi i Vista af mine email,
men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg får lagt dem tilbage i Windows Mail, ??
Jeg går ind i sikkerhedskopiering og Gendan filer, så vælger jeg "filer fra den nyeste sikkerhedskopiering" og så skal jeg vælge filer eller mapper, men hvor ligger mine E-mail.???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-08 09:56

Citat
en sikkerhedskopi

Hvad har du lavet den med ?????

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-12-08 10:00

Det har ikke så meget med vista at gøre, hvordan det skal gøres.

Det er mere afgørende hvad du brugte til sikkerhedskopiering, og hvilket mailprogram du bruger.

Hvis du har brugt microsoft almindelige backupprogram og hvis du bruger outlook eller outlook ekspres----- så skal du førs gendanne filerne , som hedder noget med .pst , men læg dem et andet sted og overskriv ikke din eksisterende. Derefter åbner du outlook (expres) og importerer data fra de gendannede pst filer.

Med andre former for backup eller andre mailprogrammer er fremgangsmåden anderledes.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-08 10:01

Hvis du har brugt Vistas eget sikkerhedskopieringsprogram - ligger de der hvor du har gemt dem...

Hvor det er ved kun DU....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-12-08 10:27

Hvis du bruger outlook og den fungere som som den skal - og dit problem bare er at du har slettet en mail, som du gerne vil se igen er det meget nemt.
outlook fjerner ikke slettede mail , men overfører dem bare til et afsnit for slettede mails. Det er ligesom med filer der ryger i papirkurven i windows systemet.

Skift til at læse slettede mail , og du kan se den.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 17-12-08 10:55

Jeg har brugt Vista Sikkerhedskopi af filer.
Så har jeg sat kryds ud for at den kun skulle sikkerhedskopiere mine E-mail i windows mail.
Jeg har bedt den om at gemme dem på mit usbstik drev (M) og det gør den så.
Så kommer mit problem når jeg skal lægge dem tilbage igen.
Jeg går i Gendan filer trykker på næste og så står der dato og klokkesæt og placering af sikkerhedskopi på "M" så kommer "tilføj filer eller mapper og der kan jeg ikke komme videre.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 17-12-08 10:59

Jeg ville gerne på en nem måde lave en sikkerhedskopi af mine mail,indgående ,udgående og adressekartoteket samt mine dokumenter, hvis min PC skulle stå af.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-08 11:43

Hvis du beder den om at gendanne kommer vel ikke "tilføj".....

Bare vis den stien til "pinden" - så går resten da af sig selv....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-08 11:45

Citat
og så står der dato og klokkesæt og placering af sikkerhedskopi på "M"

Den finder jo kopien godt nok - tilsyneladende

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 17-12-08 16:24

Nu fandt jeg løsningen.
Jeg gik i Avanceret gendannelse og i Gendan filer (avanceret) satte jeg flueben i Gendan alt fra denne sikkerhedskopi. så kørte det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-08 18:29

Ja - ofte hjælper det at læse lidt

Men godt det lykkedes...