/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Jordskælv i danmark
Fra : scootergrisen
Vist : 611 gange
50 point
Dato : 16-12-08 23:26

Mærkede i det jordskælv der var klokken cirka 6 imorges ?
Det var på 4,7 på Richterskalaen.
Jeg mærkede det men jeg troede det var overboen.

Accepteret svar
Fra : nosunshine5

Modtaget 60 point
Dato : 16-12-08 23:42

Fik sms om morgen fra veninde i KBH der også troede det var overboen. Hun undrede sig over de larmede på det tidspunkt.
Hun kune så fortælle at hun har en kolega, hvor hendes væggeur hoppede ned fra kommoden.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 17-12-08 00:07

Ja vågnede godtnok ved det, men troede at det var katten der havde væltet endnu et eller andet, men jordskælv var ikke det første jeg tænkte på.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-12-08 00:35

Citat
scootergrisen..Dato : 16-12-08 23:26 Mærkede i det jordskælv der var klokken cirka 6 imorges ? Det var på 4,7 på Richterskalaen. Jeg mærkede det men jeg troede det var overboen

Hej Speedy LOOOL Hvorfor kontakter du ikke avserne. De vil da gerne have sådanne friske historier fra det virkelige liv LOOOL Og det er kun 18 timer siden LOOL

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 17-12-08 06:19

Jeg var på computer stol og så har jeg mærkede at en bil har ramt på min væg... det var kun for 1 par sekunder.... og jeg var BANGE

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 17-12-08 07:49

Jeg var Rystet

Kommentar
Fra : pve

Dato : 17-12-08 09:02

Jeg blev vækket af det da sengen begyndte at "gynge" men faldt da hurtigt i søvn igen (ungerne havde holdt mig vågen det meste af natten ). Tænkte faktisk ikke over at det var jordskælv før det blev nævnt i radioen

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 17-12-08 18:49

Vi har heldigvis intet at frygte, siger visse eksperter.
Andre siger det kun var et forvarsel for et større jordskælv der er på vej.
Arrrrggggggg...

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 19-01-09 14:32

Tak for svaret nosunshine5.