/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
elektronisk tænding til puch?
Fra : jk6
Vist : 1785 gange
300 point
Dato : 16-12-08 20:22

Hej!
Nogen der har prøvet elektronisk tænding på en puch monza, ved hvor man kan købe noget eller om der evt. er et tændingsanlæg fra en eller anden scooter der passer ind i det originale svinghjul?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-12-08 21:10

I mine unge dage kunne man købe elektronisk tænding til de forskellige Puchmodeller Men det skal være det originale til puch før det kører ordentligt. Hvor du kan få det ?????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-12-08 21:11
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 01-01-09 23:21

Jeg har en elektronisk tænding liggende. Du må få den hvis du selv henter den.

Kommentar
Fra : jk6

Dato : 02-01-09 16:42

Hvor bor du henne? :D

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-01-09 21:19

Det er ikke sikkert du kan stole på Flah...... Desværre ..............Taler af erfaring

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-02-09 00:35

Jeg er lige flyttet til albanien, men du må få min tænding hvis du selv henter den. Det er også muligt jeg kan hjælpe dig med at komme med i et af de utallige investeringsprojekter der er her når du alligevel kommer forbi, så turen kan gå hen og blive meget indbringende for dig. Sammen med tændingen til Monza'en, ligger der 1 million i guldmønter som du også må få. Du skal dog medbringe 100.000 kr. til at bestikke vagten med for at komme ind hvor jeg har gemt det hele, men det vil jo vise sig at være en fantastisk forretning på sigt.

Kommentar
Fra : jk6

Dato : 22-02-09 20:54

Om ikke andet kan Flash da holde liv i tråden. Bortset fra det er han et fjols. Men tilbage til sagen! Gider alle jer derude ikke at prøve at måle den indvendige diameter på svinghjulet på jeres 12 volts tændingsanlæg? :D