/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fly.
Fra : Mosebaek
Vist : 387 gange
100 point
Dato : 16-12-08 16:25

Er lige i gang med at opdatere mit fly "database".

Så kom jeg i tvivl om dette:

Hvilken forskel er der på en Panavia Tornado "IDS" og en "ECR".
Luftwaffe har begge versioner.Måske også Royal Air Force.
De er jo ens at se på.Er det radar/andet udstyr,der er til forskel.

VH. Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-12-08 16:51

Hej mosebaek.
Citat
De er jo ens at se på.Er det radar/andet udstyr,der er til forskel.

Det ved jeg intet om . Men vil lige sige til dig at du skal se DR 1 i aften kl 20.30.
Der kommer en spændende udsendelse om verdens største fly.
V.H. Pia

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 16-12-08 17:41
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-12-08 18:16

Citat
Kast lige et blik her:

Ja,der kan man se flere varianter.De britiske hedder så F.2 og F.3.I "bund & grund",er de ens,men der kan være udstyr og motorkraft,til forskel.US fly er nemmere at holde rede på,fordi de som regel,har betegnelsen A,B,(tosædet) C,D(også tit tosædet) osv.osv.
Citat
Men vil lige sige til dig at du skal se DR 1 i aften kl 20.30.

Ja,det kan du bande på,jeg skal se.Godtnok er den allerede præsenteret på youtube,med adskillige indslag.

Mosebaek.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-12-08 11:55

Tak for svaret EXTERMINATOR.Et fint link.

VH.Mosebaek.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-12-08 01:44

Selv tak, skulle det være en anden gang

Fine fly fortjener fine links

MVH
EXTERMINATOR