/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
AVI filer til mit TV
Fra : 1991
Vist : 387 gange
500 point
Dato : 16-12-08 09:55

Jeg har et par VI filer jeg vil brænde til en CD eller DVD -
MEN hvilket format skal det være for at kune ses på mit TV ?????
Meget gerne lidt udførligt.

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 510 point
Dato : 16-12-08 09:57

Nu går jeg ud fra Det er en AVI fil du mener.

Hvis du har NERO burning ROM på din maskine kan du lave en VideoDVD (SuperVCD) eller lign, som dermed omkonverterer din AVI fil til MPEG som kan ses via DVD afspiller eller anden TV connected media.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-08 10:21

Dit TV er fuldstændig ligeglad med HVAD dine filer hedder....

Spørgsmålet er HVAD din afspiller kan klare...

Så du må lige fortælle hvad du havde tænkt dig at afspille det med....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-12-08 18:53

Som Refi siger, hvad er det for et anlæg/DVD anlæg du har koblet til dit fjernsyn? Eller er der en indbygget CD skuffe i fjernsynet?

Kommentar
Fra : 12jsuuusss

Dato : 16-12-08 22:26

Du kan også se filmen direte på dit tv. Kræver bare et kable som forbinder Tv med computer....
Ikke noget med at skifte dvd hele tide eller dvd`erne bliver riset/væk m.m.
Men ellers er der mange forskellige formater man kan konverter film til, det er bare et spørgsmål hvilket format din DVD-afspiller kan afspille.... Se i din manuel til din dvd-afspiller....FORMATER

Godkendelse af svar
Fra : 1991

Dato : 18-12-08 19:09

Tak for svaret peque.