/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Jeg-vil-dø-NU
Fra : Teil
Vist : 1028 gange
50 point
Dato : 16-12-08 09:27

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=272649

Profilen er død, så død at spørgsmål er slettede.
Det kan vi almindelige dødelige ikke klare.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-12-08 09:29

Sørm'e så

RIP

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-12-08 09:41

Mystisk den så ikke helt er nedlagt Hmn

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-12-08 09:56

Den røg nok i jordskælvet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-08 10:25

Så lykkedes det alligevel - kun "mindet" er tilbage

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-12-08 10:30

Citat
Det kan vi almindelige dødelige ikke klare

Næ, ikke andre end Kandu-teamet, der på opfordring ofte sletter de "alternative" profiler

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-12-08 10:32

profilen er jo ikke slettet, kun spørgsmål og svar.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-12-08 10:37

Jeg syntes det er godt at kandu har taget sig sammen og slettet spørgsmålet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-12-08 11:11

Fed historie for aviserne hvis der var alvor bag.

Kandu kom på forsiderne.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 16-12-08 11:31

Citat
profilen er jo ikke slettet, kun spørgsmål og svar.

Netop dette har mange spurgt om på kandu.??
Hvert gang har svaret lydt,nej man kan ikke slette sin profil.
Her er beviset ,man tager sin profil med i graven
vvdriver

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-12-08 11:49

Vi finder så aldrig ud af om det var alvorlig ment og om det lykkes? Det gør det jo på et tidspunkt...

Kandu "vejen til hurtig løsning" gælder så heldigvis ikke altid.

Men det positive,
der kom da mange gode råd og link til hvor man kan henvende sig, når man er så langt ude/nede.

Som også andre evt. vil kunne få glæde af...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-12-08 13:37

Johh, og en masse hånende bemærkninger, som en psykisk syg (hvis han/hun var det....) "virkelig har brug for"

Men nu begynder jeg da at tvivle.....igen... og dog.... johhh... nahhh...

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 16-12-08 14:17

Hvis vedkommende laver sig en kop te tebladene = tobakken i en pakke smøger såå.

Men nu hvor KANDU er vågnet op,er det vel interessant om de så har opdaget at der muligvis er nogle, der har 500Kr. til gode.
Held og lykke med det.
Højris.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-12-08 15:44

Citat
Men nu hvor KANDU er vågnet op,er det vel interessant om de så har opdaget at der muligvis er nogle, der har 500Kr. til gode

Du er da en født optimist.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 16-12-08 21:38

Man skal passe MEGET på hvordan man tillader sig at opføre sig, når et menneske skriver som vedkommende gjorde! Jeg synes virkelig der var nogle som gik over stregen dér!!
Tænk at lave grin med et medmenneske i krise

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-12-08 22:09

Citat
Tænk at lave grin med et medmenneske i krise

Hvad ved du så om det.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-12-08 02:40

Dorthe har ret!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-08 09:15

nej, det er kun hendes synspunkt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-08 17:03

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-08 17:06

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-12-08 17:25

Jeg vil ikke nedværdige mig til at betro dig hvad jeg ved om dét, Teil!!

Ingen, ikke engang du Teil, kan vide om det er ment som en spøg men een ting er helt sikkert - hvis det IKKE er ment sådan, så er diverse 'smarte' kommentarer virkelig noget som kan svide! - langt langt ind i en smertende sjæl, dét ved jeg og tænk engang Teil, jeg betragter egentlig dig som en alm. ret vidende person, så mon ikke osse du ved dette...

Hvis det modsat, ER ment som en spøg, ja så er det, efter min mening, uhyggeligt at nogen kan finde på det og jeg har kun forargelse til overs for sådan noget.

Mvh Dorthe

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-12-08 19:15

Tyk streg under:

Citat
hvis det IKKE er ment sådan, så er diverse 'smarte' kommentarer virkelig noget som kan svide! - langt langt ind i en smertende sjæl,

For det gør ONDT i sjælen at være så syg, at selvmord er sidste udvej!!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-08 20:31

Jeg-vil-dø-NU´s bemærkninger er så dumme at der umuligt kan ligge alvor
bag.

Det kan meget vel være nogle snottede 14 årige umnger der morer sig.
Den slags har jeg set før.

Har i aldrig hørt om telefonfis? Dette er en variant, ikke andet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-08 20:31

Kvinder i hopper squ på hvad som helst.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-12-08 23:39

Citat
Det kan meget vel være nogle snottede 14 årige umnger der morer sig.
Den slags har jeg set før.

- ja Teil, det er set mange gange men så længe du ikke ved OM her er tale om en joke, så er det virkelig ondt, meget meget ondt, at gøre grin.

Så - joke eller ej...hvad ved du så om det?

Men jeg kan tydeligt se at du er tilbage i din UPR periode, den har du ellers været ude af i et godt stykke tid, jeg selv har faktisk nydt at se dig træde hjlpende til ved folks spørgsmål, endda med gode og kompetente svar fra din tastefinger. Men alt godt har en ende og da jeg så åbenlyst er en uintelligent, naiv og godtroende person, ja så må jeg hellere opgive at trænge igennemhér, i et forsøg på at få lov at opleve det omsorgsgen som jeg, trods alt, næsten var sikker på at du besad.

Også rigtig glædelig jul til dig Teil.

Mvh. Dorthe

PS. UPR er forkortelsen af 'Udenfor pædagogisk rækkevidde' men det ved du sikkert

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-08 07:59

Citat
tilbage i din UPR periode

Tilbage, jeg har squ aldrig været der.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-12-08 13:39

Citat
Kvinder i hopper squ på hvad som helst.

Nå siger jeg bare

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-12-08 13:48

Mon ikke vi også snart skulle lade dette spørgsmål dø?

Fjerner fluebenet,
Svend

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-08 17:15

Citat
spørgsmål dø?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-12-08 17:45

Goodbyeruth

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-08 18:57

bye bye grete

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-12-08 10:18

Dette spørgsmål lukker jeg ikke,
det må dø af alderdom.