/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Tak og god jul til alle
Fra : viskinge
Vist : 600 gange
100 point
Dato : 15-12-08 21:28

Kære alle

Nu da 2008 snart er ovre vil jeg bare benytte lejligheden til at takke for
alle e-mails og gode råd jeg har modtaget.

Tak til hvem det nu var, der sendte mig den om rottelort i limen på
konvolutterne. Takket være den, må jeg nu bruge en våd klud hver gang jeg
skal lukke et brev. Og af samme grund må jeg nu vaske enhver dåse jeg skal
åbne.

Jeg har nu heller ingen opsparing mere. da jeg har sendt det hele til den
syge pige (Penny Brown), som er ved at dø på hospitalet for 1.387.258. gang.

Jeg har nu slet ingen penge.. men det vil ændre sig så snart jeg modtager de
50.000 kr. Microsoft vil sende mig for at have deltaget i deres specielle
e-mailprogram. Eller fra den senior bankagent i Nigeria som vil dele 7 mio.
$ med mig, som blev efterladt af en glemt slægtning, der døde i et
færdselsuheld.

Jeg behøver heldigvis ikke bekymre mig om min sjæl, da jeg har 363.214 engle
der passer på mig, og St. Helena der vil opfylde alle mine ønsker.

Jeg bruger ikke længere kræftfremkaldende deodoranter, selvom jeg lugter af
gnu på en varm, fugtig dag.

Takket være jer, har jeg lært at mine bønner kun bliver hørt, hvis jeg
videresender min e-mail til mindst 7 personer indenfor 5 minutter.

Takket være jeres bekymringer drikker jeg ikke Coca Cola længere, fordi det
kan rense kalk af et toilet.

Jeg kan ikke længere fylde benzin på bilen, uden at holde øje med om en
seriemorder kravler ind på bagsædet, mens jeg tanker op.

Jeg svarer ikke på sms, da det vil koste mig 25.000 at svare til nogle
bestemte numre.

Og takket være et glimrende råd kan jeg ikke engang samle en 50'er op, tabt
i en parkeringskælder, fordi der sikkert ligger et sexmonster under bilen
klar til at gribe mine ben.

Hvis du ikke sender denne e-mail til mindst 144.000 personer indenfor de
næste 70 minutter, vil en stor due med diarre lande på dit hoved kl. 17 i
eftermiddag, og lopper fra 12 kameler vil invadere din ryg, og forårsage en
behåret røv.

For resten....en sydamerikansk student har efter lange studier opdaget at
kun mennesker med lav IQ, som sjældent har sex, altid læser deres e-mails
med hånden på musen.

Det kan ikke betale sig at flytte den nu ... det er allerede for sent

Hilsen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-08 21:47

Hi Hi Hi....Den var go LOOL

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-12-08 21:50

Glædelig jul til dig også.
Og det var så lidt . Næste gang du har brug for hjælp så ved du vi er her

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-12-08 21:59

Ja livet er herligt, ikke spor kedeligt.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 15-12-08 22:05

god jul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-08 22:05

tak for den og god jul til dig også

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-12-08 22:13

merry krysmads

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-08 22:16

Og god jul til dig osse viskinge....selvfølgelig

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-12-08 23:04

Sæ'l taark og i li'e må'e

mvh klaudi

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-12-08 23:54

viskinge og tak fra en med lav IQ og mus i hånden

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-12-08 00:01

Rigtig god jul til jer alle sammen, takker for den hjælp jeg selv har fået.