/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
hvor finder jeg
Fra : ligeham
Vist : 1062 gange
300 point
Dato : 15-12-08 21:05

Hej med jer
Jeg søger en gammel film fra 1944 The fighting sullivans på dvd ( der var 5 brødre ) Men det skal være med dansk tekst ellers er det lige meget

Jeg ønsker jer alle en glædelig jul hilsen ligeham

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 310 point
Dato : 15-12-08 21:17

Den fndes ikke med danske undertekster...så det kan du godt glemme

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-12-08 21:23

Den findes højst sandsynligt med Dk undertekster, men ikke lige nem at finde Meen her er et par experter dem skal du nok vente på

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 15-12-08 21:30

Nowhere Sunowich, når jeg siger, at den ikke findes ...så gør den IKKE...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-12-08 22:08

Ziggy har ret, filmen er fra 1944 og på engelsk uden undertekster.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-12-08 23:34

Dvs. når man kan læse den har været sendt i Dr1 og tv2 så var det uden tekster ???

Prøv evt. at kontakt dem ligeham

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 16-12-08 00:42

Citat
Nowhere Sunowich, når jeg siger, at den ikke findes ...så gør den IKKE...

- kors i hytten hvor må det være dejligt at være så sikker i sin sag

Vh Dorthe

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 16-12-08 18:33

At DR og/eller TV2 har vist en film med undertekster, betyder ikke at de har rettighederne til hverken distributionen af filmen eller videresalg af underteksterne.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-12-08 19:11

At Ziggy siger et eller andet diktatorisk tages heller ikke for gode varer.Hvad med dig JQB var det så dit bidrag *ss*

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 16-12-08 20:35

Ja, jeg havde ikke så meget at tilføje.

Den er næppe udgivet med danske tekster. Den findes i hvert fald i tre udgaver - alle tilsyneladende uden tekster:

http://www.amazon.co.uk/s/qid=1229456356/ref=a9_sc_1?ie=UTF8&search-alias=dvd&field-keywords=the%20fighting%20sullivans

Og to af dem i hvert fald bekræftet uden danske tekster:

http://laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=fighting+sullivans&x=0&y=0

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 23-12-08 18:47

Der er jo muligvis nogen, der har taped den da den blev vist på TV, selvom det lyder usandsynligt...

Godkendelse af svar
Fra : ligeham

Dato : 30-12-08 19:18

Tak for svaret ziggy99. Det er svært at give point her, men du kom først, sikke dog en debat kan du have et godt nytår ligeham

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 31-12-08 12:16

Du ønskes oget et godt nytår herfra