/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Har du også Jubler problemer
Fra : Sandvad261
Vist : 389 gange
50 point
Dato : 15-12-08 20:56

Langt om længe,og med mange eder og forbandelser, fandt jeg endelig frem til, hvad der var galt, for at Jubler ikke ville køre.
For at man kan få den til at virke, så skal man installere en SVN version af Mplayer.
Læg den ind på HDen.
Start Jubler, og gå til Preferencen, og manuelt føre den frem til, hvor din SVN player ligger, så kører JUBLER.
Det jeg jeg også nu....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-12-08 21:27

Det er jo egentligt et tip Men måske kan du få den til at blive i mappen du lægger den i hvis du højreklikke på det hvide på siden i mappen og opdaterer så skulle den da blive der

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 15-12-08 22:00

Hej Sunowich
Det har du jo egentlig ret i, at det er et TIPS.
men jeg flippede helt ud, da' Jubler kørte, for ved gud, hvor har jeg ofret mange timer på at finde et eller andet der kunne få dette program til at køre, så nu lykkedes det endeligt, og så skulle andre jo også ha' glæde af det.
Det med at højreklikke det siger mig ingen ting.
Men ellers kan jeg jo også bare slette det her, og så lægge den ind i TIPS...

Hej

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-12-08 00:30

Ja men poengne er spildt Du går dem ikke tilbage så en anden gang hvis du selv opdager at det evt er et fejlspørgsmål/kategori så skynd dig at lukke det igen uden nogle har svaret så får du dem igen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-12-08 00:30

går =får

Annuller spørgsmålet
Fra : Sandvad261

Dato : 16-12-08 16:39

Jeg sletter dette indlæg, fordi det er havnet i den forkerte kategori.