/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Messenger 7,0
Fra : Rene_Mallin
Vist : 406 gange
60 point
Dato : 24-03-03 14:28

Hej alle sammen!

er der ikke en der ved hvor man kan hente Msn 7.0.
jeg har prøvet på kazaa men det virker ikke, når den er downloadet!

hvis der er nogen der har en hjemmeside hvor man kan downloade den ville det være godt!

venlig hilsen René

Accepteret svar
Fra : michaelsmed

Modtaget 70 point
Dato : 24-03-03 15:56

det er der ik noget som hedder, desværre ! Men her er genvejen til MSN Messenger 5.0

http://messenger.microsoft.com/da/download/download.asp?client=1

Kommentar
Fra : Rene_Mallin

Dato : 24-03-03 16:58

nå okay, det var bare et skin jeg var igang med at hente men pyt jeg gir dig pointet det var fint nok

venlighilsen
René Mallin

Godkendelse af svar
Fra : Rene_Mallin

Dato : 24-03-03 16:59

Tak for svaret michaelsmed.

Kommentar
Fra : JesperDenSeje

Dato : 22-08-03 16:20

der er noget som hedder msn 6.0 den kan du få på: www.msn.dk så rul ned og find noget som hedder messenger 6.0