/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Billig Wii
Fra : takker
Vist : 470 gange
50 point
Dato : 15-12-08 15:30

Hvor køber jeg den billigeste WII, gerne med spil til, helst fit.

Prisen skal være under 1,500,- for begge dele før det er et godt tilbud

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 15-12-08 16:12

Det lyder altså på mig somom du er gået helt galt i byen. Maskinen kan fås for 2000 uden fit. Dette gav min søn vist 700kr for for nogle måneder siden.
Hvis du har set det samlet til 1500,- så må du give andre det som tip

Er du sikker på du ikke forvæksler wii fit og wii sport?
wii sport ligger på maskinen når man køber den, mens wii fit inkluderer board og spil.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 15-12-08 16:15

Blev lige grebet og så dette tilbud:
http://konsol-chips.dk/product.asp?product=1229&lang=dk

De to ekstra conmtrolere der skal til for at man kan spille flere samtidigt, købte jeg for over 1000kr, så dette er et godt tilbud

De er ikke kede af det...

Kommentar
Fra : takker

Dato : 16-12-08 09:35

Ja jeg er helt sikker på at jeg ikke blander de 2 sammen vil gerne have begge dele, men hvis ikke til den pris.

Jeg køber det til den anden pris med medarbejder rabat, men ved at både forretningen og ham der giver mig den til den pris tjerner på det, så tænkte det måtte da være muligt at få den billigere.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 16-12-08 11:53

samlede billigste pris er 2800, så spring da hellere til