/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Problemer med FTM
Fra : vith
Vist : 813 gange
200 point
Dato : 15-12-08 12:54

Jeg har pludselig mistet omkring 200 personer samt en masse oplysninger på de tilbageværende.

Gode råd modtages.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-12-08 13:13

Har du ikke købt FTM hos Ole P. Bielefeldt?

Han har jo en viki med en fremragende kunde service.
Så spørg der/ham...

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 210 point
Dato : 15-12-08 13:14

Er det sådan at du har flere flier, og de ligger i en anden fil?

Kommentar
Fra : vith

Dato : 15-12-08 13:44

Der ligger 3 identiske filer, som er automatisk opdaterede i dag.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-12-08 15:30

Er det en FTW, en FBK og en FBC fil?

FTW er datafilen du registrerer i, FBK er den backup, der dannes når du forlader programmet og FBC er en komprimeret sikkerhedskopi.

Eller er det 3 FTW filer?

Normalt kan du kun slette personer ved aktivt selv at gøre det 1 af gangen, men du kan slette flere ved at vise dem i en rapport eller et træ.

Ole P. Bielefeldt

Kommentar
Fra : vith

Dato : 15-12-08 15:59

har nu fundet en fil til - alle 4 er FTW-filer

Kommentar
Fra : vith

Dato : 15-12-08 16:20

Den 4. fil ser ud til at indeholde det forventede antal personer.

2 af de andre er FTW Backupfiler og den sidste er en FTW Family File.

Godkendelse af svar
Fra : vith

Dato : 15-12-08 16:41

Tak for svaret Bille1948.

Jeg vidste ikke jeg havde flere filer - og har ingen anelse om hvor de kommer fra - men nu har jeg fundet den rigtige.

Tak for hurtigt svar.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-12-08 17:51

Hej vith,

Godt du fand den, men hvis du altid åbner FTM via genvejen på Skrivebordet så åbner den altid med den senest åbnede fil, og du undgår at komme til at klikke på en "forkert".

Under Filer i FTM kan du - et stykke nede - se op til de senste 4 filer, du har haft åbnet.

Seneste står øverst.