/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Scalextric fans søges ;-)
Fra : PeterPeter
Vist : 1711 gange
100 point
Dato : 15-12-08 12:53

Kære alle

Er der nogen der har forstand på Scalextric racerbaner ??

Jeg havde en kæmpe Scalextric racerbane (har den stadig) for 20-25 år siden...

Nu ønsker jeg at købe en ny til min søn og udbygge den med mine gamle stumper.

Jeg går ud fra, mine gamle skinner/biler tilhører kategorien: Classic
De nye skinner er vist: Sport

..men så er der noget nyt, der hedder Digital ??

Spørgsmål:

Hvordan hænger det hele sammen ??

Hvad skal jeg være opmærksom på ??

Har planer om at købe "Scalextric Supercar Clash" pakken til 999,- kroner i ToysRus.

Er der nogle Scalextric fans - der gider give mig lidt tips ??

På forhånd tak - og fortsat god dag.

Med Venlig Hilsen

Peter

Accepteret svar
Fra : piratfizken86

Modtaget 60 point
Dato : 15-12-08 13:01

Ham her han har hjertfald forstand på det

http://www.123hjemmeside.dk/h-erne/129466

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 15-12-08 13:11

Tak Tak - Den side har jeg set.
Jeg har søgt og surfet rundt på nettet i lang tid, for at få svar på mine spørgsmål. Jeg har læst mange interesante artikler og der findes mange Scalextric sites rundt omkring...Det er IKKE det jeg søger.

Jeg er mere intereseret i, om der hvor nogle Hard Core Scalextric fans der ville svare på mit indlæg.

Tak

Fortsat god dag.

/Peter

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-12-08 15:51

Ej hårdkogt,
men det ser ud som om du ikke kan køre de gamle biler på den nye bane.
Men jeg er ikke sikker.
http://www.morfars.dk/rc/racerbane-digital-ultimative-racerbane-a-62.html

Godkendelse af svar
Fra : PeterPeter

Dato : 26-01-09 10:06

Tak for svaret piratfizken86.