/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Outlook express
Fra : Nul7
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 15-12-08 10:59

Hej,"kaduer"

Jeg har 2 pc-er. en vista og en xp. er.
Jeg vil gerne have at jeg kan modtage min post på begge, altsså den samme post.
På den pc jeg åbner først skal der bare være en kopi.
Jeg har haft det engang, da kom der en boks som spurge om den pc jeg have åbnet skulle være en kopi.
Kan I forstå mig?

vh.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-08 11:01

Ja...

Men det lader sig KUN gøre hvis det er en webbaseret mailadresse eller du gemmer en kopi hos din mailudbyder....

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 15-12-08 11:08

På den PC hvor du kun vil læse posten skal du gå til:
Funktioner>Konti, vælg din konto, klik Egenskaber, vælg fanen Avanceret,
marker Gem en kopi af meddelser på server.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 15-12-08 15:19

Tak til klaudi.
Selv om jeg selv nåede at finde ud af det skal du have pointerne og tak også til dig Refi, for jeg gemmer jo sådan set en kopi i serveren, jeg kunne blot ikke huske hvor jeg skulle sætte fluebenet.

Hav det godt alle I Kaduer.

Kærlig hilsen Nul7.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 15-12-08 15:20

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-12-08 15:32

Velbekommen og