/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
batteri til bærbar
Fra : lillelyst
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 14-12-08 17:53

Hej. Jeg har lige købt mig denne her: http://nordic.lge.com/dk/ir/html/ABboards.do?action=read&group_code=AB&list_code=PRE_MENU&seq=5419&page=9&target=pressreleases_read.jsp.
Har ikke nogen erfaring med bærbare pc`er som sådan, men jeg har lagt mærke til S900 ikke kører ret mange timer på batteriet uden at det skal lades op igen. Kan det virkelig passe?
(Havde da regnet med at kunne bruge pc`eren mindst en hel arbejdsdag (i bilen) uden at skulle lade op)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-12-08 18:03

Citat
Havde da regnet med at kunne bruge pc`eren mindst en hel arbejdsdag (i bilen) uden at skulle lade op)

Det kan du godt glemme medmindre den blot står tændt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-12-08 18:09

To timer er normalt.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-12-08 18:15

Max brug i dag ligger vel på 3, allerhøjst 4 timer, men Du kan jo købe et par ekstra batterier og lade op hjemme.

Dimsen er vel slukket når Du sidder bag rattet..........og det er ikke tilladt at bruge nødsporet på motorvejen for at tjekke mails.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 14-12-08 18:35

Jeg skal være pænt heldig hvis mit holder mere end 1½ time.

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 14-12-08 19:27

Du kan evt. tjene noget tid ved at sætte computeren i standby, når du ikke bruger den , så starter den op hvor du brugte den sidst.

Falcham

Accepteret svar
Fra : BarkeBillen

Modtaget 50 point
Dato : 14-12-08 20:08

eller køb et stik til cigartænderen,,,så kører det

Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 14-12-08 21:13

Tak for svaret BarkeBillen og i andre. Nej Luffe jeg skriver ikke ordre under kørslen, men det gør min sidemand (så undgår vi jo spildtid)