/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
outlook ekspress
Fra : chicapigen
Vist : 537 gange
200 point
Dato : 13-12-08 23:10

ja nu har jeg vist fået lavet et eller andet .......eller trykket på et eller andet i outlook ekspress for nu kan jeg ikke sende mails ( de bliver liggende i udbakken ) og jeg kan heller ikke modtage nogle , hvis jeg går over på mandens side ( det er samme computer) så kan jeg sagtens sende. så jeg har fået lavet et eller andet jeg ikke ved hvad er , HJÆLP MIG ...........

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-12-08 23:24

kontroller lige din konto om alt er som det skal være

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 13-12-08 23:41

det har jeg gjort , og jeg syntes ikke jeg kan se der er noget forkert. jeg har lige smidt en hijack this ind på maleware check for jeg syntes maskinen kører skidt den fryser hele tiden . det undre mig bare at på mandens mail virker det fint og det er jo samme computer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-12-08 23:50

heller ikke det værste du kunne gøre - enten kan skidt fixes - eller du kan udelukke muligheden

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 14-12-08 06:40

når du forsøger at sende/modtage så går der et stykke tid, hvorefter der kommer en fejlmeddelse - hvad står der i denne?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 14-12-08 08:09

chicapigen når du nu er igang hos malwarecheck så spørg lige omkring mail problemet - tror han er i stand til at hjælpe dig

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 14-12-08 11:17

jeg er igang med at få hjælp hos maleware check, så jeg er sikker på der ikke er noget der skader min computer. efter jeg har kørt et program igennem de anbefalede kan jeg godt modtage/sende mail igen . så det er jo perfekt.

hilsen chicapigen

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 14-12-08 11:17

Tak for svaret miritdk.

nu virker det igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-12-08 12:32

sådan skal det være - godt du fik det fikset

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 15-12-08 09:09

chicapigen

Hvilket program var det der hjlap dig af med problemet?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-08 09:22

otnob - problemet var ikke program fejl men skidt på maskinen og chicapigen får ikke mail om nye indlæg her

til din oplysning blev der kørt malwarebytes - ccleaner og fixet lidt i hijackthis

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-08 09:22

ser chicapigen online - typisk

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 15-12-08 11:00

miritdk!

Tak for oplysningerne, både om hvorledes hun fik ordnet problemet og det at hun ikke får mail om nye indlæg her. Det var jeg selvfølgelig ikke klar over, hvorfor får du mail?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-08 11:05

jeg får mail fordi jeg er abonnement på spørgsmålet - indtil jeg vælger at fjerne fluebenet

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 15-12-08 11:10

Tak miritdk, så blev jeg det klogere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-08 11:21

ps har du problemer med outlook express ?.... jeg mener siden du har købt spørgsmålet ?

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 15-12-08 11:40

Nej, lige nu kører det fint, men man kan jo aldrig vide, så derfor var jeg interesseret.
Du burde jo egentlig have point for dine oplysninger, men dem må du få en anden gang, jeg skal nok rende ind i problemer af en eller anden art og ved at du er god til at komme med løsninger.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-08 11:50

ska´da´ikk´ha´point når jeg deltager sådan udenfor det hele - men NU fjerner jeg altså fluen her