/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Omdøbe harddisk efter Roboform
Fra : heseda
Vist : 593 gange
100 point
Dato : 13-12-08 15:18

Jeg har haft installeret Roboform på min harddisk, som nu hedder RoboForm2Go (D:)
Jeg vil gerne have slettet navnet RoboForm2Go, men jeg kan ikke omdøbe den???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-12-08 15:24

Roboform2go er et program til at bruge på flash drev, Roboform hedder stadig Roboform: http://www.roboform.com/download.html hvis ikke du vil benytte den på en usb drev, så slet den

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 13-12-08 15:30

o.v.n. Jeg HAR slettet den, men drevet hedder stadig: RoboForm2Go (D:)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-12-08 15:41

Gå i stifinder (wintast+e)
H-klik på drevet > formater >skriv et nyt navn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-12-08 15:48

Altså du har en usb stik som vises med navnet Roboform2go ? Kan du ikke højre klikke på drevet i Denne computer og Omdøbe ? Prøv at omdøbe i Diskhåndtering højre klik på drevet og klik på Egenskaber under fanen generelt står navnet og du kan ændre det, husk at afslutte med Anvend og OK

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-12-08 15:49

Hvorfor Stifinder den er fra Windows 98 måske ældre, drevet vises i Denne computer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-12-08 15:53

Det er bare min standardvej til drev og mapper.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-08 16:12

Jeg ville næsten gøre som Eyvind

Win+e for stifinder
Højre-klik på D: drevet og vælg egenskaber, øverst på Generelt fanen kan du gi' det et nyt navn.

Vælger du format, sletter du alt på D: hvis du altså har noget der!

mvh klaudi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-12-08 16:15

Er det ikke det jeg skriver Klaudi bortset fra at jeg ikke bruger Stifinder, men Denne computer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-12-08 16:21

Hvem har "opfundet" at stifinder IKKE findes i XP og Vista

Jeg har set flere der tilsyneladende IKKE tror den findes mere....

Den eksisterer da i bedste velgående

Og der er da ikke noget nemmere end at bruge den til genveje til ganske bestemte biblioteker man ofte bruger - det sparer en masse "bladren"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-08 16:34

>o.v.n.
Jo det er det vel egentlig, når man nu for læst det ordentligt
Så der stop Prøv at ømdøbe i Diskhåntering

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 13-12-08 16:41

13-12-08 15:48 Hjælper ikke
13-12-08 16:12 Hjælper heller ikke.
Det ser ud som om det er et ikon??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-12-08 16:46

Måske er det bare nogle gamle ugyldige registreringer som spøger, prøv at hente dette gratis program: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html kør den og slet alt den finder og som er markeret med grønt Safe to delete

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-12-08 18:22

Formater den - så er det problem da løst....

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 14-12-08 14:55

Jeg har fundet ud af det: Det viser sig at Roboform " smider" en INI fil - hvergang den bliver installeret. Denne INI fil indeholder en label og kører et. exe program. Efter jeg har slettet filen - så er problemet løst

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-12-08 15:56

godt du fik løst problemet