/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
"""Jahuu"""
Fra : Sunowich
Vist : 819 gange
100 point
Dato : 13-12-08 14:17

Så er dagen for det første røgfrie år kommet. Sagde den stolte antiryger

Bare sig til hvis i vil have lidt moralsk stytte til at holde op

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-12-08 14:18

Skal i styttes = skal i støttes

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 13-12-08 14:24

Sunowich godt gådet stort tillykke her fra

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-12-08 14:26

Og jeg har været røgfri i over 3 måneder. Men kors hvor er det godt gået sunowich.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-12-08 14:27

Jeg vil snarere have noget moralsk støtte til at blive ved med at ryge.
Som et "jagtet" individ kan det nok være tiltrængt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-12-08 14:37

Du skal ikke Brokke dig det sku synd for dig Pas på du ricikerer også en slem forkøelse

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-12-08 14:39

Brokke
Bare bliv ved med at ryge, jeg ville ønske at jeg kunne. Kors hvor jeg savner det.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-12-08 14:41

Forkølelse ??? - Ja, det skulle da lige være, fordi man bliver jaget ud i regn/sne/kulde, når man vil "pleje" sin last.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-12-08 14:43

Citat
Bare bliv ved med at ryge

Det gør jeg sørme også - sagde han og tænder endnu en grøn Look - aaaaaaaaahhhhhhhhhh !!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-12-08 14:46

Ho ho ho hooo

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-12-08 14:49

Citat
Jeg vil snarere have noget moralsk støtte til at blive ved med at ryge.

Også mig Brokke

Men suno Ja det er sq godt gået.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-12-08 15:45

Flot flot gået Sunowich

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-12-08 16:03

Suno - summen af lasterne er som bekendt konstant.
Har du tænkt på, hvad dit rygestop nu har gjort dig til ?

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 13-12-08 16:15

årrrrrh hvor er du hellig Suno...

Men godt gået alligevel.. tillykke..

Jeg fortsætter bare som jeg plejer.. oser videre..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-12-08 17:44

Tillykke Sune!

Godt gået, du gamle - siger hun, mens hun bapper på smøgen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-12-08 20:54

Har i tænkt på en ting. Først var det narkomanerne, det er forbudt at sælge skidtet, misbrugerne blev tilbudt behandling, , så blev det forbudt at drikke på offentlige steder, der blev tilbudt behandling til misbrugerne, så blev det forbudt at ryge på offentlige steder!!!

Hvem er næst? De tykke, derefter de brunøjede, de rødhårede? Skal vi alle være veltrænede, sunde, høje blonde slanke mennesker?

Bare lidt til eftertanke. Og undskyld suno, men du ved godt at rygerne er et forfulgt folfefærd.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-12-08 20:56

Meget flot

-eksryger

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-12-08 22:45

granner1 - har du først observeret dette nu???

De er da i fuld gang forlængst - vurderer f.eks., om man er noget at investere i hos lægen.

Arbejdspladserne laver fitness-programmer og kostråd til medarbejderne - kantinerne er også under lup.

Jeg nynner ofte sangen "Little Boxes, little boxes, on the hillside...." fra 60'erne...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-12-08 22:58

Nej du jeg har observeret det for længe siden, men det er ikke godt at snakke så højt om det.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-12-08 00:50

Suno

Nu har du været røgfri i 1 år og 1 dag. Suverænt godt gået.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-12-08 15:23

Takker og bukker for alle roserne Og til dem der foretrækker røgen ....jeg har jo selv haft alle

paraderne oppe som i gør nu .......men det er nu fedt når man har vundet kampen ....og der følger

en masse fordele med... ovenikøbet .

Men dem som at der vil ryge ..gør det jo..ligemeget hvad jeg syns

Granner det der med at få noget motion...ej jo så lige det næste punkt når vi eksrygere skal til at have større nr i tøj

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-12-08 16:20

Citat
jo så lige det næste punkt når vi eksrygere skal til at have større nr i tøj

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 14-12-08 19:39

Suno
Jeg har lige haft besøg af en veninde og hun røg 2 cigaretter. Og det generede mig slet ikke.

Og ja motion, vi gik tur i dag og jeg sjipper i haven 3 gange om dagen. Jeg ved ikke hvorfor men det er smadder sjovet at sjippe.

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 15-12-08 11:30

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-12-08 12:24

Selv tak suno, skulle det være en anden gang.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-12-08 12:41

Fint - han har lukket tråden............................frem med smøgerne.