/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Oversættelse fra Engelsk til D
Fra : nikolaj-n
Vist : 640 gange
65 point
Dato : 13-12-08 13:29

Nogen der muligvis har lidt tid til at kigge på en oversættelse opgave, som jeg har oversat fra engelsk til dansk? Jeg kan sende den pr. mail..

vh. Nikolaj

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 75 point
Dato : 13-12-08 13:40

Kommer an på, hvor lang den er, og hvornår den er til!

Der kommer 60 mennesker til gløg og æbleskiver om lidt

Men har en halv time i morgen tidlig.

frieda

engelsklærer (og korrekturlæser )

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 13-12-08 16:18

skal din lære ikke rette den????

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 13-12-08 17:32

Hej Frieda, hvad mener du er ideen med at få stillet en opgave og prøve at løse den? Hvis du virkelig er lærer så fatter jeg ingenting

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 13-12-08 22:58

Nikolaj spurgte:
... at kigge på en oversættelse opgave, som jeg har oversat fra engelsk til dansk...

Pedroso: Hvis du havde læst nogle af mine andre indlæg til "skoleelever", ville du vide, at jeg ikke totalt retter opgaver, og at jeg derimod ofte skriver, at det er bedre at aflevere opgaven med fejl, så deres lærer bedre kan hjælpe dem.

Her bliver der bedt om "at kigge på", og det er det, jeg evt. ville gøre. Måske komme med konstruktiv kritik.

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 14-12-08 00:25
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 14-12-08 01:54

Du kan da bare uploade den på nettet så der mange der kan se den og mange der kan se om du har lavet fejl.

Kommentar
Fra : nikolaj-n

Dato : 14-12-08 11:47

Hej frieda,

Den er ca. 4 sider, men har dog oversat det hele endnu, så sender den først når jeg er helt færdig med dem og kigget det ordentlig gennem for fejl osv.. dvs. at kan sende den senest onsdag, da jeg osse har andre småopgaver ved siden af.

kh. Nikolaj

Godkendelse af svar
Fra : nikolaj-n

Dato : 19-12-08 15:47

Tak for svaret frieda.