/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Tyske STORMAGASINER hvor/hvord
Fra : Line99
Vist : 4682 gange
100 point
Dato : 13-12-08 12:42

Jeg leder efter Tyske stormagasiner enten som net-butikker eller bare som fysiske butikker i stil med danske Illum eller magasin - Hvordan skal jeg søge og/eller hvilke findes ???

(Jeg har egentlig været i gang fra dette spørgsmål (http://www.kandu.dk/spg129647.aspx ) hvor jeg ledte efter et konkret sko mærke /brand, men har nu udviklet sig mere generelt til stormagasiner /internet-butikker i tyskland).

Jeg har fundet...

http://www.neckermann.de/index.mb1?nav_id=10008522&schnapp=off&ne_cl_area=Topframe&ne_cl_loc=Mode+f%FCr+Sie

http://www.quelle.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Quelle-quelle_de-Site/de_DE/-/EUR/Q_Storefront-Start?Linktype=A

.... men der må da være flere - eller hvad ???

Håber at I kan hjælpe

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 110 point
Dato : 13-12-08 12:47
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-12-08 12:49
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-12-08 12:54

http://prisportal.com/
vælg land
jeg bruger dette sammen med Google translator

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-12-08 12:57
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-12-08 13:00
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-12-08 13:03
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-12-08 13:10
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-12-08 13:11

Undskyld...

- stadig god weekend

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-12-08 14:48

Tysklands med kendte e net handel:
http://www.ebay.de/

Her kan du få næsten alt...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-12-08 14:57

Og når du så har fundet det du gerne vil have, så lægger du lige mærke til

Hinweis:
Wir liefern nur innerhalb Deutschland

De gælder for langt de fleste af de større "stormagasiner"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-12-08 15:48
Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-12-08 15:50

Citat
Hinweis:
Wir liefern nur innerhalb Deutschland

Jeps.....Tyskland er ikke særlig villigtil at sende varer købt på nettet til udlandet

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 13-12-08 19:44

Jææææps - KAUFHAUS - sæføøli
(det kunne jeg ikke lige komme på )
http://www.google.de/search?hl=de&q=kaufhaus&btnG=Suche&meta=cr%3DcountryDE

,,,, og den dér med -
Hinweis:
Wir liefern nur innerhalb Deutschland

,,, det var straks værre! Men så kan jeg jo stadig se sortimentet, og det er godt hvis man planlægger en tur.

Tusinde tak for deltagelse

Godkendelse af svar
Fra : Line99

Dato : 13-12-08 19:44

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-12-08 21:08

God fornøjelse og god jul til dig

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 14-12-08 03:16

Citat
www.otto.de

Denne ville jeg også have nævnt, men kan da tilføje, at man kan bestille over nettet, få varer ne leveret til en "Otto-shop" i Tyskland og så skala man selv afhente der. Der er rigtig mange af de shops. Kan ikke huske om der ligger en i Puttgarten, men der er en i Lübeck. Undersøgte det selv i juni, og jeg var inde i en shop lige i kanten af Hamburg og spørge om de ikke havde et varehus et sted hvor man kunne gå ind og købe varerne, men man kunne kun bestille online.

Jeg købte meget der for ca 20 år siden gennem deres katalog. Dengang bestilte jeg gennem en mellemhandler i Padborg og betalte 5 kr pr. Dmark og så var porto og alt incl. Han findes desværre ikke mere. Lækre varer man kan købe der.