/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Sci/ fi serie ca:1990
Fra : sokoban
Vist : 463 gange
55 point
Dato : 13-12-08 01:13

Hvad jeg husker af serien er, at der er 3 mennesker og 1 sort kat.
De starter i en`` tid og for hvert afsnit løber de ind i en ny,
lidt ala - stargate.
Den gik i TV på Sc-iFi Channel, som var en del af en pakkeløsning,
hos en af de store udbydere og før den blev lukket hos mig ca: 1995/ ??? PR satelit.

De 3 personer var en dame/ 1 ung dreng/ 1 voksen mand og som skrevet en kat.
Katten havde ? telepadiske evner og kunne sende tanker videre til damen.

Takker på forhånd.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 13-12-08 01:14

Et link, ville gøre underværker.

Accepteret svar
Fra : dr_dem

Modtaget 55 point
Dato : 13-12-08 20:10

Tror ikke den kom i 1990 for så har du betalt en meget dyr pakkeløsning da jeg først fik noget af pakken i 94 og kan godt huske den sorte kat meeen

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 14-12-08 08:31

Jeg tænkte nu også mere på året den blev fremstillet.
Såvidt jeg kan huske løb den for en 10 - 12 år siden på tv, men er ikke sikker.

Godkendelse af svar
Fra : sokoban

Dato : 22-12-08 05:19

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_science_fiction_television_programs

TROEDE at `den lille hed ? / UD AF 3 +1 kat
Og havde været med I Det Lille Prærie_hus.

Ike?/ eisen ____?

Kende man så bare NAVNET__Øvvvvvvv'r

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 22-12-08 05:24

EN finder DU den_ serie, hører JEG gerne fra dig..