/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
forstærker og subwoofer (bil)
Fra : dayworker24
Vist : 1726 gange
100 point
Dato : 12-12-08 20:34

Hej. Jeg har en Xzound xxxl-s forstærker http://www.thansen.dk/product.asp?c=2287368407&n=1200242433&pn=-1633133039 og en sub fra thansen også http://thansen.dk/product.asp?c=2287378284&n=1200266498&pn=1220721527 Det spørgsmål jeg har er.

Jeg fører et kabel fra min min radio (phono stik) og det er fra en subwoofer udgang og hen til min forstærker. Lige nu har jeg det kabel i subwoofer indgangen og så ud til subwooferen, men kunne jeg med 2 y stik forbinde min radio til front og rear udgangene og så hen til subben?

Jeg ville jo få 440 watt i stedet for 250 watt, men ville der komme sub lyd ud fra forstærkeren via de indgange?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-12-08 02:39

Bare hold larmen inde i kabinen for oprullede ruder da det er forbudt at spille højt på offentlige steder uden forudgående tilladelse.

Og kig også i bakspejlet konstant da Du ellers ikke ville kunne høre udrykningskøretøjer som man jo skal vige for.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 13-12-08 12:59

Altså hvis jeg havde spurgt om råd angående sikkerhed, så havde jeg nok skrevet et anderledes indlæg, men ellers vil jeg da lige sige at selv om man har en bil der kan køre 300 km/t er det jo ikke sikkert man gør det hvis du kan følge mig. Og det samme gælder for anlæg.
hvis jeg kørte en bas på 440 watt konstant ville du blive døv inde længe, så jeg tror at du skulle have spurgt om hvaf jeg ville bruge det til i stedet.

Men god weekend

Annuller spørgsmålet
Fra : dayworker24

Dato : 13-12-08 17:28

Jeg har selv fundet ud af det, og bare det kunne desværre ikke fungere