/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Kode til ens internet
Fra : 10.Totti
Vist : 980 gange
20 point
Dato : 12-12-08 20:16

Hey

Har fullrate internet med trådløs modem.. Vil lige vide hvordan man laver en netværkskode for at man kan logge på. Kan nemlig først ringe til fullrate på mandag.. :)

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 12-12-08 20:34

Har selv Fullrate trådløst. Du kan sagtens køre det weekenden over uden kode på, medmindre du hedder Asger Jensby og er bange for identitetstyveri

Han har i øvrigt været en af Fullrates ejere!

Hvis du vil være helt sikker, kan du også køre det med netværkskabel indtil mandag, så er der slet ingen risiko. Og når du er på nettet kan du søge på en manual til din trådløse router, finde ud af den adresse routeren har for at du kan komme ind i dens menuer og derefter sætte en WPA eller WEP kryptering på, medmindre det står i den lille vejledning du har fået med.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-08 22:35

Du kan også lade Windows lave en kode til dig, klik på Opret en trådløs forbindelse og kør guiden, hvis du har en usb stik på din router, så sætter du din usb memory stik i den når du har fuldført guiden og valgt at bruge en usb til de andre computer, sæt bagefter usb stikket i de andre computere, og alle får samme nøgle (kodeord) hvis du ikke har usb stik på routeren så gå ind i opsætningen, og tast den opsætning ind som Windows har lavet til dig, opsætningen er en tekst dokument som har navnet Wsettings

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 12-12-08 23:40

Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 43
- Annullerede 76
- Slettede 0
Ialt 121