/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Vista.
Fra : bolette
Vist : 1326 gange
100 point
Dato : 12-12-08 16:14

Når jeg skal gemme en vedhæftede fil i Windows mail, Kommer denne meddelse frem???

"Der opstod en fejl under lagring af en eller flere vedhæftede filer. Kontroller den ledige diskplads, og prøv igen".

Også når jeg download noget, og vil lægge det på skrivebordet. Er det væk....Der står det er downloade. Jeg har ikke virus. Og der er plads nok på min harddisk. Er det ikke underligt... Mit styresystem er Vista.
Håber der er nogle der kan hjælpe.
Mvh.Bolette

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 12-12-08 16:21

DU HAR EN UNDERMENU DER HEDDER HENTEDE FILER

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 12-12-08 17:00

Kører du som admin ?
Hvis ikke kan dette give problemer...

Kommentar
Fra : bolette

Dato : 12-12-08 17:13

*DU HAR EN UNDERMENU DER HEDDER HENTEDE FILER.... Har kigget, der er ikke noget.
*Kører du som admin ... Ja, det gør jeg.

Andre muligheder :))

Kommentar
Fra : bolette

Dato : 12-12-08 17:24

Det skal også siges, at når jeg går ned i start og så i højre sorte kolonne er mappen søg væk ??? Underligt....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-12-08 17:33

Højre sorte kolonne ???? der ligger ind´gen Søg, den ligger i bunden til venstre

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-12-08 17:34

Men ellers der det vel noget nyligt opstået problem, så bare brug Systemgendannelse inde i Tilbehør

Kommentar
Fra : bolette

Dato : 12-12-08 17:44

Højre sorte kolonne ???? der ligger ind´gen Søg, den ligger i bunden til venstre..... Jo der gør, jeg har haft en sådan, der nu er væk. Og nu har jeg kun den til venstre i bunden.'

Systemgendannelse... Har prøvet uden held

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-12-08 17:59

Men ??? den har jeg da aldrig set, måske det er mig der er kuk i roen. Se lige billede

http://peecee.dk/upload/view/144563

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-12-08 18:00

Den Søg ligger da nede til venstrre ellers er jeg da helt fra den ikke

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-08 18:04

Søg i højre side er på XP

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-08 19:22

Der er INGEN søg i højre side af startmenuen i Vista....

Så har du da installeret en anden startmenu eller kører med XP layout....

Hvis IKKE du har de omtalte biblioteker, har du slettet dem selv....

Så du må lægge mærke til HVOR den gemmer filerne når du downloader....

For det er vel ikke sådan at det er fra "andre sider" du downloader - for så ligger det nok der

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 13-12-08 09:55

Lyder som Google Desktop, er blevet afinstalleret

Kommentar
Fra : bolette

Dato : 13-12-08 11:23

Hejsa til jer alle. Og tak for hjælpen. Jeg fik det selv klaret Jeg gik mere end 5 dage tilbage i
Systemgendannelse. Jeg tror det der er sket er, at jeg har ryddet lidt for meget op og slettet nogle programer som ikke skulle slettes... Ha` en god dag.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 13-12-08 12:49

Det var da godt det lykkedes. Jeg ved af erfaring at systemgendeannelse er god til den slags uforståelige ting.

Husk at lukke spørgsmålet med at Acceptere et svar

Godkendelse af svar
Fra : bolette

Dato : 13-12-08 13:17

Tak for svaret Fijala.