/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kollegieboliger i Århus
Fra : sjhfhammer
Vist : 929 gange
200 point
Dato : 12-12-08 11:58

Hej

Er der nogen, der kender til disse kolligieboliger I Århus:
Grønnegade Kollegiet
Fredensgade Kollegiet
Vestergade Kollegiet
Munkegade Kollegiet
Mindegade Kollegiet
Silkeborgvej 9-17 Kollegiet
Brendstrupsvej 6 Kollegiet

Hvis nogen kender noget til disse kollegier, må I gerne smide en kommentar:)

Hvordan er lejlighedernes tilstand? Fællesskabet på kollegiet? osv. Alt hva I nu har at sige om det.

Hilsen Frederik

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-12-08 13:18

Tag ud og kik på dem, der er stor forskel på de kollegier.

Jeg kender en, der var ude at kikke på dem... det ene sted var decideret ulækkert (menneske høm høm i ovnen)

Det påtalte hun på kollegiekontoret, og fik så heldigvis tilbudt et andet sted, som er helt tip top

Så selv om kanduer måske har boet der, så kan der været ændret meget i klientellet efter de er fraflyttet, så derfor:

Prøv selv at tage ud og kikke på dem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-09 21:44

Har du fået besøgt nogle kollegier??