/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
IE : Hvor blive alle de adresse af ?
Fra : Surf
Vist : 389 gange
50 point
Dato : 24-03-03 06:23

før hent på et tidspunkt havde jeg en del adresser i adresselije/box og nu er de bare plusselig væk. hvad har jeg gjodt og hvad skal man ikke gøre for at miste dem. er der nogen der kan hlælp meg her

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 24-03-03 06:36

Gå ind under vis, vælg layout. Her kan du vælge, hvad du vil have vist på skærmen.
Har prøvet det samme, men fandt dem igen, under layout.

MVH

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-03-03 08:08

Hej Surf,

Måske du ikke er klar over det, men du øger og formindsker din skærmstørrelse med F11 tasten i IE

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 24-03-03 08:42

hi hi jeps kan være det er det med F11 den pisse knap :p

Kommentar
Fra : technet

Dato : 24-03-03 12:02

Note: This is a two part modification. Complete both parts as listed below.

[Start] [Run] [Regedit]
Registry Key: HKEY_CURRENT_USER\Console
Modify/Create the Value Name [FullScreen] according to the Value Data listed below.
Data Type: REG_DWORD [Dword Value] // Value Name: FullScreen
Value Data: [0 = Disabled / 1 = Enabled]

[Start] [Run] [Regedit]
Registry Key: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\InternetExplorer\Main
Modify/Create the Value Name [FullScreen] according to the Value Data listed below.
Data Type: REG_SZ [String Value] // Value Name: FullScreen
Value Data: [Modify Value to (Yes)]
Exit Registry and Reboot

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 24-03-03 12:46

til viskinge --> det er ikke OE jeg mener men Internet Explorer jeg mener din fjols

til de andere
nu spørge jeg jer om kan man få dem tilbage igen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-03-03 12:58

Jepz!

I IE klikker du Vis -> Værktøjslinjer -> Adresse

Kommentar
Fra : technet

Dato : 24-03-03 13:03

hov hov du siger fjols til viskinge
hvorfor dog det nå du ikke forklare dig ordenligt :::
hvad er det for en adresselinje/box du snakker om
er det den i bunden (standard)??
er det foretrukne ???
er det den i toppen ?? ( standard)

men du kunne jo prøve at klikke på vis - værktøjslinje - tilpas

eller du kan trække i de forskellige pile og kasser

VIS

Kommentar
Fra : technet

Dato : 24-03-03 13:24

men nu tror jeg nok du skal kigge på
kontrolpanel >internetindstillinger
se der står jo oversigt og hvad tror du det er

se også slet cookies; slet filer; indstillinger; ryd oversigten

Kommentar
Fra : Mads_Vang

Dato : 24-03-03 14:06

Gå ind i IE og vælg Funktioner - Internetindstillinger.
Der står noget med Antal dage siderne skal gemmes i oversigten. Ændre den til eks. 40 dage.. Så har du de adr. du har brugt til 40 dage efter. og hvis du mener at du skal bruge dem længere så ændreden til eks 100 dage (max)

Kommentar
Fra : Mads_Vang

Dato : 24-03-03 14:07

Glemte at sige at du nok har mistet dem fordi der er gået mere en 20 dage siden du har brugt dem!

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 26-07-04 23:13

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 07-11-06 16:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål