/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
opgradering nokia
Fra : mcfritten
Vist : 325 gange
50 point
Dato : 24-03-03 03:53

Hvor kan jeg finde opgradering software til min nokia 3310 V 04.02, jeg har læst mange af de andre spørgsmål igennem men det er kun til nyere software, og det skal IKKE være nogen som tilbyder at gøre det for mig, da jeg selv vil have det lært. Mangler både program og software til det. Har prøvet flere jeg har fundet på nettet uden held, men det kan godt være at det bare er mig der ikke kan finde ud af at bruge dem, hvem ved??

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-03-03 07:12
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-03-03 08:43

Hej mcfritten

*LOL * sjovt navn... sikkert inspireret af resturant den gyldne måge

Du finder alt det Nokia software du kan drømme om på http://mobile.box.sk/manufacturer.php3?newsprj=nokia

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : mcfritten

Dato : 24-03-03 15:03

Uffe29: det er også til et nyere software, den har jeg prøvet uden held, mit software er kun V 04.02 så det dur ikke..øv øv

CLAN: Har næsten prøvet dem alle på mobil.box.sk, de køre heller ikke med denne software, mit er kun en V 04.02.
Kender ikke den resturant, men mcfritten er navnet på min hjemmeside http://www.mcfritten.dk, som er under ombygning/opgradering, http://www.mcfritten.dk/nyside.

Kommentar
Fra : mcfritten

Dato : 24-03-03 15:05

Hov fejl der skulle ikke være et punktum i den link det er http://www.mcfritten.dk/nyside

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-04-03 14:37

Hej
Sidder lige og rydder op i alle mine åbne / udestående svar. Kan se din stadig er åben, derfor disse spørgsmål:
- Var vores/mit svar ikke fyldestgørende?
- Har du bare glemt at acceptere svar/kommentar (til højre for kommentar)?
- Ønsker du stadig dit spørgsmål stående som åben?

God påske...
Søren

Kommentar
Fra : mcfritten

Dato : 13-04-03 18:50

Jeg ønsker at lade den stå åben endnu, for jeg har ikke fået svar endnu min mobil køre kun med V.04.02, og alt jeg kan finde er kun til version højre end mit, og så står jeg jo stadigvæk på bar bund. Desværre.

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 19-04-03 13:48

AFLEVER DIN NOKIA 3310 I EN BLUETEL BUTIK
SÅ OPGRADERER DE DEN GRATIS TIL DEN NYESTE VERSION

Bagefter kan du købe et datakabel på www.thansen.dk for 100,-
og opgradere den til en 3315

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 19-04-03 13:49

Undskyld de koster 150,-

mvh. mark

Kommentar
Fra : mcfritten

Dato : 20-04-03 10:31

markdkk: Jeg har et kabel og med det er det lykkes at unlock min mobil, men det er selve opgrdeingen jeg ikke kan finde ud af, og ved at aflever den til bluetel der for jeg det jo ikke lært selv vel!!!!!!!!! Jeg skal bruge et program (incl. software) der kan opgradere fra V 04.02 til et højre version.