/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Vista på Hp-bærbar
Fra : yearhouse
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 10-12-08 21:04

En bekendt har en HP bærbar. 1 år gammel. Den er solgt med Vista Home Basic (tror jeg det hedder?)....

Den er ikke bare langsom............Men GRUSOM langsom.
Jeg kørte programmet, Everest, hvor jeg kunne konstantere, at der kun er 512 mb Ram.

Kan det være rigtigt at nogen vil være bekendt at sælge en Pc med VISTA med så lidt Ram?

ELLER....kan de pludselig "stå a´"?

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 10-12-08 21:16

gå op på hps hjemmeside der kan du se hvad den indeholder

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-12-08 21:23

Hvis den kun har 512 ram, så er det logisk at den er langsom. Du kan højereklikke på ikonet Denne computer og vælge egenskaber. Her står det hvor mange ram den har.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-12-08 23:22

der skal minimum 3Gb ram i for at den kan bruges til at surfe med og spille bare lidt krævende spil.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-12-08 13:12

Alt er mulig også at computeren virkelig ikke har mere end 512 MB RAM, men det lyder utrolig at Vista i det hele taget kan starte med så lidt hukommelse, hvis der er to RAM blokke så kan den ene været stået af, det lyder også utrolig fordi der plejer at komme en masse fejl med en defekt RAM blok, fejl hvis du vil gemme noget på omputeren, fejl hvis du vil installere et nyt program og så videre, den eneste sikre metode til at finde ud hvor mange RAM computeren har, er at skrue låget at og se hvad der står på blokken/blokkene

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-12-08 16:50

Antal ram står på forsiden når man højreklikker på Denne computer og vælger egenskab.