/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar bliver meget langsom
Fra : marc43
Vist : 776 gange
100 point
Dato : 10-12-08 20:51

Jeg har en bærbar IBM T41.

Den er blevet ominstalleret for et par måneder siden og der er stort set kun IE7 og en Officepakke på og ingen virusscanner.

Den er faktisk rigtig hurtig, men når den har været brugt på nettet i en halv times tid bliver den utrolig langsom, ja den går næsten i stå og skal genstartes. Så kører den igen. Når den skal lukkes ned er der en proces, der blokerer, der hedder dll32.exe. dll32.exe står også på mellem 97 og 99 som gør, at CPU står på 100%.

Hvad kan der være galt og hvad kan jeg gøre ved det?

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 10-12-08 20:54

www.spywarefri.dk gå derind og hent et antivirusprogram f.eks. Awast eller AVG samt malwarebytes anti malware og kør en scanning

Godkendelse af svar
Fra : marc43

Dato : 10-12-08 21:05

Tak for svaret Sunowich.

Jeg tror du har ret. Jeg googlede den lige og det ser ud som en god løsning.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-12-08 21:42

Bare spørg noget mere hvis det skulle være

Takker og bukker

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 10-12-08 22:10

Det hjalp desværre ikke.

Det var kun cookie-trackers.

Jeg googlede det igen og kan se, at nogle taler om spyware og andre taler om helt andre problemer, men der er ikke nogen, der kan komme med en entydig forklaring.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-08 22:18

Slet dine midlertidig internet filer C:\Docments and Settings\DIN PROFIL\Lokale indstillinger\Temp, marker alt og slet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-12-08 22:21

Hmm er der noget der starter op sammen med windows i et / eller flere vinduer??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-12-08 22:23
Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-08 22:29

Kan du ikke se lokale indstillenger så klik på Funktioner oppe for oven og så Mappeindstillinger klik på Vis kør ned til Skjulte filer og mapper sæt prik i skjulte filer og mapper. klik OK

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-08 22:34

Kan du ikke se lokale indstillinger så klik på Funktioner oppe for oven og så Mappeindstillinger klik på Vis kør ned til Skjulte filer og mapper sæt prik i Vis skjulte filer og mapper. Klik OK

Redigeret