/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Brokketråd 2008 UD MED DET
Fra : dr_dem
Vist : 679 gange
50 point
Dato : 10-12-08 17:32

Det er over et år siden. Så nu er det på tide igen

Brok dig som det passer dig

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-12-08 17:45

Jeg vil gerne brokke mig over alle de perkere/muslimer der bor i danmark som konstant overfalder og dræber folk på gaden.

Så ud med dem.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-12-08 17:53

Og jeg brokker mig over, at jeg intet har at brokke mig over

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-12-08 18:12

Det er da ikke nok med een tråd.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-08 18:15

Citat
Det er da ikke nok med een tråd.

Skal jeg lave to mere???

Accepteret svar
Fra : Tilde38

Modtaget 60 point
Dato : 10-12-08 18:20

jeg gider ikke brokke mig. Jeg har fået nyt job efter nytår

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-08 18:25

Citat
jeg gider ikke brokke mig. Jeg har fået nyt job efter nytår

Igen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-08 18:33

http://www.kandu.dk/Spg108809.aspx

Og Eyvind sidst skulle du male tag

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-12-08 18:34

Nej - for så har jeg ikke noget at brokke mig over.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-12-08 18:38

Jeg maler ikke tag om vinteren.
Det tag er malet.............................. og skal males anden gang en dag i de kommende år.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-08 18:44

Nu var det ikke vinter Hr. Eyvind

Dato : 27-08-07 17:03

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-08 18:46

SGU

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-08 18:53

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 27-08-07 21:09

--------------------------------------------------------------------------------
Hjemisbilen kører i mit kvarter hver mandag..og jeg kan høre den infanalske larm i timevis....DING DING DING.

Hvordan i ind hede hule helvede har ejeren af dette firma fået lov til at skabe dette støjhelvede? Hvad nu hvis fiskemanden, den lokale købmand, og otsemanden kunne gøre det samme.

En dag denne sommer, da jeg lå og luede ukrudt trillede Hjemis ganske stille op foran mit hus og lige ud foran mig satte i med den latterlige klokke, så jeg nær havde fået hjertestop. Da jeg gjorde ham opmærksom på (ganske roligt) at han havde chorkeret mig og var nær et hjertestop..så svinede han mig til og fortalte, at klokken var hans levebrød (..og næsten min død)

Synes I, at det er pissefedt, at en ismand kan jolle rundt og larme i kvarteret i timevis?? Jeg synes fandme at de skide HjemIs børger skulle tage at pakke sig rulle sig i chokoladesovs....fy for helvede for en gesjeft....at genere almindelige borgere som trænger til at slappe at og hente sin is hos den nærmeste købmand.....Caprice...det er fandme en ommer

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-08-07 21:49

--------------------------------------------------------------------------------
Det er endnu værre her på vores lille vej.
Den isklokke lyder præcis som vores fælleskaldetilølmødeklokke.
Det er altså ret ubehageligt at drøne ud af huset og ned i den anden ende (over 40 meter) til ølsamlingsstedet - for at opdage fejlklingeriet.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 10-12-08 20:06

Jeg synes vi skal smide brokkehoveder som scootergrisen ud, de hører ikke hjemme her!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-08 20:12

Citat
Jeg synes vi skal smide brokkehoveder som scootergrisen ud, de hører ikke hjemme her!

vi er det mig? så er svaret nej her er alle velkommen pånær to

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 10-12-08 20:49

Det med brok er ikke så konstruktivt

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-08 20:53

Citat
Det med brok er ikke så konstruktivt

Folk komme af med noget og det er godt her op til JUL

dr.dem

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-12-08 21:04

Jeg vil gerne brokke mig over alle intollerante mennesker og alle de mennesker der er nagative.
Livet er dejligt og det er snart forår.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-08 21:08

Citat
Livet er dejligt og det er snart forår.

Vent nu lige til D. 22 så bliver det lysere tider

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-12-08 21:16

Jeg vil gerne brokke mig over jer der skriver i dette indlæg, i er fandme dårlige til at brokke jer.
Man burde klage.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 10-12-08 21:52

Jeg er træt af alt jeres brok.
kommer her på kandu,for at have det sjovt.
Brok har vi sku nok af i familien, men dette er måske ved at være en stor familie her på brokdu.
Var det brok nok,så giv mig alle dine poin nu, ellers brokker jeg mig sku igen
vvdriver
Har flere profiler, den anden er SUPERBROKHOVED

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-08 21:57

Citat
Jeg er træt af alt jeres brok.

Det er en broktråd og du er ny fra i år så hvis det hjalp di så er det bare godt

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-08 21:58

Citat
di så er det bare godt

klumper i sovsen

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 10-12-08 22:19

Citat
er ny fra i år så hvis det hjalp di så er det bare godt

I henhold til Jydsk lov af 1879 vers 8, rettet den 10.12.2008 til kapitel 11,kan en brokhoved godt få sit brok godkendt med tilbagevirkende kraft?.
vvdriver

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-08 22:54

Det får du også her for det er dr.dem´s lov, så BROK hvis du vil frem HER

dr.dem

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 12-12-08 18:47

Tak for svaret Tilde38.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-12-08 09:28

Ja så vil jeg lige brokke mig over den uretfærdige pointtildeling.
Ligegyldige point bør altid tilgå mig.