/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Barbermaskine i bil
Fra : alimak
Vist : 1175 gange
100 point
Dato : 10-12-08 13:05

Jeg kører bil til arbejdet daglig og jeg trænger en ny barbermaskine. Er det nogen der ved om man kan få en man lader op i cigaret tender stikket?Og eventuelt hvor man kan købe den.
alimak

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 10-12-08 13:11

Du sidder vel ikke og barberer dig mens du kører bil?????????????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-08 13:13

Hvad med en ny maskine....

De fleste idag er genopladelige....

Men der findes da shavere der kører på alm. batterier - men de barberer også derefter....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-12-08 13:33

alimak stå dog op et par minutter før og barber dig før du tager hjemmefra

Men køb dog en genopladelig barbermaskine, men brug den ikke i bilen, det er da ikke sikkert

Og bilen bliver fyldt med skæg indtil det går galt

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 10-12-08 13:45
Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 10-12-08 13:57

Husk barbermaskinen skal være støjsvag, så du kan tale i mobil med den anden hånd samtidig!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-08 14:38

Ja - og den skulle jo helst heller ikke larme i radioen - du har vel kun to hænder.....

Bevares - jeg har set dem der styrer men benene når de skal bruge begge hænder.....

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 10-12-08 15:22

Har selv tænkt på det samme, men er gået HELT fra ideen iegn, efter jeg kom til at tænkte på hvor ulækkert det ville være med alle de afklippede skægstubbe, som uværeligt vil sidde i ens tøj og i bilsædet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-12-08 16:28

Hvis nu Alimak har en der styrer, så er det vel ikke så galt. I har vel hørt om samkørsel hvor der spares lidt på udlening af CO2

Et eller andet sted har jeg set en barberemaskine med stik til auto (cigar) for uden 230/110

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-08 16:56
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-12-08 17:11

Stå tidligere op................

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 10-12-08 17:12

He He. Vil sige at jeg står meget i kø, så det er tid nok til at barbere sig uden at det er farlig.Nu er jeg en meget god chauffør så jeg kan sagtens barbere mig og tale i mobiltelefon og se tv i bilen samtidig.Jeg styrer med knæet.

alimak

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 10-12-08 17:16

Pas på du ikke bliver bidt af papegøjen på skulderen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-08 17:50

Citat
Nu er jeg en meget god chauffør så jeg kan sagtens barbere mig og tale i mobiltelefon og se tv i bilen samtidig

Du har MISFORSTÅET begrebet - EN GOD CHAUFFØR

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-12-08 17:55

Hvis ik du kan finde en til 12 volt.
Så kan du eventuelt købe en omformer der laver 12 volt om til 220volt så har du et normalt 220volt stik ligesom der hjemme til at putte stikket til barbermaskinen i.

Det da en mulighed.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-12-08 18:40

Eller en alm. der oplades hjemme om natten......................og huskes næste morgen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-08 18:54
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-12-08 01:39

Lav et hul i bunden af bilen, stik hovedet igennem og få stubbene fræset af asfalten.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-12-08 09:44

Den er smart Refi.
Og så en lader i bilen til at lade 2 ekstra AA batterier. Så er du altid kørende/barberende.