/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl efter start af mess.
Fra : Qualiman
Vist : 439 gange
100 point
Dato : 10-12-08 09:22

Når jeg genstarter og maskinen kommer til opstart af Messenger, kommer den godt nok på - men derefter får jeg følgende fejlmeddelelse

"Der opstod en fejl i Scriptet på denne side

Linje : 2

Tegn: 30425

Fejl; "A" er nul eller ikke et objekt

Kode : 0

Url: http://db2.t.msn.com/da-dk/home.aspx?ver=8.5.1302&did=1

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 10-12-08 09:28

det er IKKE en fejl hos dig - det er hos ms og det retter sig (forhåbentlig) - disse fejl har der været mange af gennem de sidste måneder

du kan sammenligne det med at du er inde på en side og der sagtens kan manøvreres - men fejlen vises lige i en popup meddelelse - vent og se - ellers afinstaller og geninstaller (hvad jeg ikke tror er nødvendigt)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-08 09:32

ps - mere forståeligt hvis jeg skriver - det er en scriptfejl og den er ekstern

Godkendelse af svar
Fra : Qualiman

Dato : 10-12-08 10:00

Tak for svaret miritdk.

Jeg ruster mig med tålmodighed

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-08 16:44

uhh tålmodighed når det er ens programmer er noget af det mest irriterende - og svært at have LOL