/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Sikkert eller ej?
Fra : sjhfhammer
Vist : 557 gange
200 point
Dato : 09-12-08 10:18

Hejsa

Kunne godt tænke mig at vide om nogen har genskab til det at tjene penge over nettet?

Jeg har været inde på hjemmesiden: http://www.tjenpenge.org/betalte-undersogelser/
hvor de beskriver, hvordan man nemt tjener penge over nettet. De henviser til hjemmesiden:
HighestPaidSurveys.com hvor man tjener penge ved at besvare spørgeskemaer fra forskellige firmaer. Ideen lyder faktisk reel og klogt nok, men kan det nu oss passe at det er så godt som det lyder?

Håber der er nogen, der har en mening eller erfaring med dette:)

Hilsen Frederik

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-12-08 10:22

Det korte af det lange: Sådan noget skal man holde sig væk fra !! Få dog en avisrute istedet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-08 10:29

Mere fup

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-12-08 10:32

Når noget lyder for godt til at være sandt...så er det for godt til at være sandt....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-08 10:36

dit spørgsmål lyder "sikkert eller ej" - så er svaret nej

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-12-08 12:34

Er det engang poientfusk der er under opsejling ???? Eller stammer du ????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-08 12:56

Du skal bare svare at det er en SIKKER fidus - så er point nok dine

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-12-08 13:26

Ja det er jo noget du kender til refi............ ser du har været der for længst ...eller nåh nej poent siger jo ikke dig noget

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-12-08 13:28

Skulle lie drille der er lidt nisse i mig for tiden ...sorry

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-08 14:23

Jeg har været tilmeldt et enkelt firma, hvor jeg skulle besvare spørgsmål.... der kunne man optjene point (meget få)til at handle i deres egen forretning

Andre firmaer der har undersøgelser, udlover at man er med i en lodtrækning om f.eks en købmandskurv.

Så de beløb der bliver nævnt på kr. 600 for en enkelt undersøgelse, den tror jeg simpelthen ikke på,
men det kunne da være ret så interessant, hvis du tog jobbet og fortalte hvor rig du bliver

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-12-08 14:37

Det går lige op for mig tråden er SPAM.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-08 19:48

Jeg har da også i sin tid kørt sådan noget - men de helt store gevinster - baaaaaaaah - og slutteligt kom der skidt på maskinen - så for mit vedkommende - no way !

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 200 point
Dato : 09-12-08 21:48

Det du opnår med denne higen efter penge, uden at skulle ud i alt slags vejr med aviser
er at du skaber adgang for snavs og andet unyttigt hos den der besøger din hjemmeside, og klikker på de banner som du ser som skindende guld.
Når der klikkes på et sådant reklame banner, får man en cookies ind på maskinen. Alt efter cookies opbygning kan den skabe vej for ting og sager, og så er det dig der er årsagen.

Jeg har endnu ikke hørt om nogen der har tjent en dagsløn på en måned, ved at lade sig logge til at vise denne slags reklamebanners. - Så glem det!

Godkendelse af svar
Fra : sjhfhammer

Dato : 10-12-08 07:58

Tak for svaret severino.