/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
så smuttede han
Fra : piaskov
Vist : 1380 gange
50 point
Dato : 09-12-08 00:36

Så blev der igen annuleret et spørgsmål.
sex og dobbelt profil duer altså ikke

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-12-08 00:38

Ja sådan kan det gå
Når man snakker med en virkelig seriøs bruger og giver tips bvbåde med sex og kalve og røgede ål. Så SMUTTER de sq.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-12-08 00:46

Det er ikke vi alle der sidder her døgnet rundt - og følger med i det hele. Så hvis din forventning er, at man skal kommentere dit "spørgsmål"? - så må du som det mindste linke til hvad helvede du fabler om.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-12-08 00:48

Det kan jeg jo ikke når det er anulleret vel ????
Men mange andre ved det.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-12-08 00:53

Citat
Det kan jeg jo ikke når det er anulleret vel ????

Jo du kan. For du kender jo frofilen der har anulleret - og så er det bare at finde vedkommendes profil og kigge i hans/hendes anullerede spørgsmål.

Citat
Men mange andre ved det.

Og?!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-12-08 00:57

Citat
Jo du kan. For du kender jo frofilen der har anulleret -

Nej jeg gør sq ikke så havde jeg da gjort det.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 09-12-08 00:58

Her søde Creamy se her: http://www.kandu.dk/spg129595.aspx

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-12-08 00:59

TAK O.V.N.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-12-08 01:03

Jeg ved det også godt og fanden tage de forbandede 2/3/4/5dobbelte profiler. Hvor er det nemt at ødelægge det for andre.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-12-08 01:05

Granner jeg ææææælsker dig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-12-08 01:07

Og granner ....jeg har lige spist et stykke med røget ål
Jeg huskede at tænke på dig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-12-08 01:12

Tak søde o.v.n. Rart at få en idé om hvad tråden hér omhandler - og trådstarter kunne åbenbart ikke helt finde ud af andet end at hæve øjnebrynene.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 09-12-08 01:14

Citat
jeg har lige spist et stykke med røget ål

Bare det var mig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-12-08 01:15

Citat
og trådstarter kunne åbenbart ikke helt finde ud af andet end at hæve øjnebrynene.

SMUT grønært !!!!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-12-08 01:18

Creamy du ville også være sur, når en profil laver et spørgsmål og den samme kommer ind og korrekser under et andet navn. Det er irriterende med de profiler der laver pointrytteri ved at have mange profiler. God Jul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-12-08 01:20

Citat
SMUT grønært !!!!

Hvis du blacklister mig, så åbner jeg en tråd og beklager mig. Og det er ikke en gang sikkert at dem som skulle have lyst til at deltage i min tråd får et link til hvad jeg beklager mig over.

Mit argument for trådens berettigelse bliver at: " Men mange andre ved hvad jeg beklager mig over"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-12-08 01:22

Citat
jeg har lige spist et stykke med røget ål
jeg får nykogte hjemmelavede klejner til kaffen, stik den hvis i kan

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-12-08 01:23

God fornøjelse....jeg skal med glæde følge med i din tråd.
Men jeg har ikke sagt/skrevet jeg vil BL dig. Jeg vil bare bede dig om at blande dig uden om min.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-12-08 01:25

AAAjjj O.v.n. Vi har fået honningkager til aftenkaffen. Det er bare bedre end klejner

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-12-08 01:30

Citat
Vi har fået honningkager til aftenkaffen
det er fordi du ikke har smagt mine klejner

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-12-08 01:33

Citat
Creamy du ville også være sur, når en profil laver et spørgsmål og den samme kommer ind og korrekser under et andet navn.

Jeg vil grine min røv laser - og dette ville du vide, hvis du kendte min humor.

Men en anden gang så spørger jeg da lige dig, hvad jeg evt. ville føle/mene om en DP der anullerer et spørgsmål. Du lader jo til at have helt styr på hvad jeg SKAL mene lige præcis om det.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-12-08 01:34

Citat
bare bede dig om at blande dig uden om min.

Tror du jeg er din helt private marionetdukke, som agerer alt efter hvilke tråde du trækker i?

Blacklist mig, eller hold bøtte.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-12-08 01:34

Citat
det er fordi du ikke har smagt mine klejner

Har du selv kogt klejner o.v.n. ???

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-12-08 01:44

Citat
Blacklist mig, eller hold bøtte

Nu tror jeg ik' liiiiige du skal be' mig om at tie stille i min egen tråd

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-12-08 01:49

Hej creamygirl længe siden.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-12-08 01:51

bentjuul for f...

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 09-12-08 14:58

Pia...

Hvis du skulle vælge at blackliste hende, så vil jeg være solidarisk og gøre det sammen med dig

Hun er vist ikke lige min type...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-12-08 15:15

Greamygirl er ikke så slem, jeg tror hun havde en dårlig dag. Hun plejer da at lave sjov når vi andre gør det.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-12-08 15:25

Citat
Hvis du skulle vælge at blackliste hende,

Jammen det gør jeg IKKE
Creamy er god nok og som granner siger så tror jeg også hun havde en dårlig dag i går.
Men det var hun jo så ikke ene om

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 09-12-08 15:27

Det kan være i har ret

Bare ærgeligt at det første indtryk jeg får af hende er at hun er en sur gimpe
Vi har nok alle vores dage..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-12-08 15:30

Citat
piratfizken86 Dato : 09-12-08 14:58

Pia...

Hvis du skulle vælge at blackliste hende, så vil jeg være solidarisk og gøre det sammen med dig
Hun er vist ikke lige min type...

Hvad er dog det for en gang øvl - creamygirl har sine meninger og har mod til at sige dem - og behøver ingen opbakning, modsat dig. Og så blacklister man sgu da ikke ud fra de kriterier piratfizken86

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 09-12-08 15:36

Mon ikke også bentJuul har en dårlig dag..

Pigen er for min skyld velkommen til at have sine meninger, men jeg er nu stadig tilhænger af at man tiltaler hinanden på en pæn måde.. Og det følte jeg nu ikke at hun gjorde længere oppe i denne tråd.

Og bent - Du kan jo lige netop prøve at se hvor mange jeg har blacklistet. Så kan du jo se hvor ivrig jeg er på bl-knappen..

Og hvis hun ingen opbakning behøver hvad er det så lige du har gang i? Og hvor får du det indtryk at jeg behøver opbakning?

Håber for dine medmennesker at dit humør bliver bedre i løbet af dagen..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-12-08 15:48

Citat
Og hvor får du det indtryk at jeg behøver opbakning?

her
Citat
Hvis du skulle vælge at blackliste hende, så vil jeg være solidarisk og gøre det sammen med dig
Hun er vist ikke lige min type...

Altså hun var blevet blacklistet hos dig, hvis piaskov havde gjort det.

og
Citat
Mon ikke også bentJuul har en dårlig dag..

nej, jeg fortæller dig bare hvad jeg mener om det du skriver og har bekræftet mig i.

Det jeg skriver om cremygirl er til dig som bruger - som har været her i så kort tid, at du ikke kender os andre endnu.

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 09-12-08 15:57

Citat
Altså hun var blevet blacklistet hos dig, hvis piaskov havde gjort det.

Det jeg måske bare prøvede at sige var at jeg ville give Pia medhold og jeg synes det var et underligt angreb Creamygirl pludselig kom med..

Citat
Det jeg skriver om cremygirl er til dig som bruger - som har været her i så kort tid, at du ikke kender os andre endnu.

Hvis du gad følge med i tråden skrev jeg netop længere oppe at det var ærgeligt at jeg skulle få det førstehåndsindtryk af den pige som måske egentlig var god nok..

Uanset hvad synes jeg stadig det er en underlig måde at tiltale andre mennesker på. Og jeg synes det er synd at dette forum er invaderet af folk som dig som åbenbart går mere op i hvor længe folk har været brugere end i at egentlig bare at benytte dette forum som det er ment. At hjælpe folk med nogle ting som de måske ikke ved. og få hjælp til ting som man ikke selv ved..

Jeg synes ikke denne tråd er rette sted at tage den her diskussion og det her vil for mit vedkommende være sidste besked til dig om den sag i denne tråd. Pas på dig selv ven..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-12-08 16:14

Citat
Hvis du skulle vælge at blackliste hende, så vil jeg være solidarisk og gøre det sammen med dig
Hun er vist ikke lige min type...

Citat
Det jeg måske bare prøvede at sige var at jeg ville give Pia medhold og jeg synes det var et underligt angreb Creamygirl pludselig kom med..

Med de citater jeg her gengiver fra dig kan jeg slet ikke forstå du skriver nedenstående, men ok der er nogle der skriver inden de tænker.

Citat
Uanset hvad synes jeg stadig det er en underlig måde at tiltale andre mennesker på. Og jeg synes det er synd at dette forum er invaderet af folk som dig som åbenbart går mere op i hvor længe folk har været brugere end i at egentlig bare at benytte dette forum som det er ment. At hjælpe folk med nogle ting som de måske ikke ved. og få hjælp til ting som man ikke selv ved..

Men sluttelig skal jeg blot minde dig om i forhold til ovenstående, at det var dig som den eneste der blandede sig i piaskov og creamygirls dispus

Og jeg kan ikke love dig at det bliver mit sidste indlæg i denne tråd

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 09-12-08 18:22

jamen PIA HVAD HAR DU GANG I er du blevet uvenner med creamypigen og den side hvorfor spammede du den???

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-12-08 21:53

Citat
jamen PIA HVAD HAR DU GANG I er du blevet uvenner med creamypigen

Næææ ikke mig bekendt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-08 00:01

Citat
Hej creamygirl længe siden.

Hej Bent, du har ret - det er længe siden. Mit "yngel" optager al min tid .- og når "ællingen" endelig sover, så er jeg somregel helt smadret - og skal have førstehjælpskassen frem for at lappe på egne og andres daglige småskader.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-08 00:04

Citat
Pia...

Hvis du skulle vælge at blackliste hende, så vil jeg være solidarisk og gøre det sammen med dig

Hun er vist ikke lige min type...

Åhhh Gud, et cybernick (piratfizken86) kan ikke lide mig. Jamen hulk, det er jeg simpelthen helt knust over.

Eller også mener jeg at din måde at udtrykke dig på er i strid med intelligens paragraffen, idet du stupidt forsøger at slå fast, at I er 1-2 "mange" og I står sammen om ikke at kan lide Creamy. Mit råd til dig er, at i stedet for at sutte røv på kandus semi racist, i stedet burde sætte kræfter ind på at redde regnskove og hvaler.

Hvad siger du til det?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-08 00:09

Citat
Greamygirl er ikke så slem, jeg tror hun havde en dårlig dag. Hun plejer da at lave sjov når vi andre gør det.

Citat
Creamy er god nok og som granner siger så tror jeg også hun havde en dårlig dag i går.
Men det var hun jo så ikke ene om

Får I kriller i klitten når I sidder og fletter en obskur konspirationsteori sammen?!

Nej Creamy havde ikke en dårlig dag. Er det fordi jeg ikke plastrer mine indlæg til med 117 dødsyge smileys, at I er kommet på den idé? – eller er det fordi jeg tør forlange at når man åbner en tråd, så bør man som udgangspunkt forklare trådens emne så ALLE kan være med?

Det er langt fra første gang, at du Pia åbner en tråd der ingen mening giver, med mindre man sidder 24/7 og følger med i kandu sagaen. Og ja, du må sgu ha’ mig undskyldt, men en tråd som denne giver indtryk af, at du bruger kandu som sin egen lille private strikkeklub med hjemmebag – og det er det jeg opponerer imod. I øvrigt kan jeg ikke tage det seriøst, at du vælger at hæve øjnebrynene, fordi du gøres bekendt med at din(e) tråd(e) er uforståelige for de kandubrugere der ikke sidder her i døgndrift.

Ti, lyt og lær de basale grundregler som trådstarter.

http://www.youtube.com/watch?v=B9q2jNjOPdk

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-08 00:11

Citat
Pigen er for min skyld velkommen til at have sine meninger, men jeg er nu stadig tilhænger af at man tiltaler hinanden på en pæn måde.. Og det følte jeg nu ikke at hun gjorde længere oppe i denne tråd.

Virkelig? ….Er du nu helt sikker på, at jeg må ha’ lov at have mine meninger? …Idiot

Egentlig er det jo ret ligegyldigt, at du føler jeg ikke taler pænt. Luk øjnene, hvis det bliver for plumret for dig – og træd ud af ud af rollen som personlig rådgiver for Pia. For ærlig talt, så virker din mission total tåbelig.

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 10-12-08 00:47

Citat
Åhhh Gud, et cybernick (piratfizken86) kan ikke lide mig. Jamen hulk, det er jeg simpelthen helt knust over.

Haha.. Jamen lad os da tale om Nicks - velkommen på Arto CREAMYGIRL

Citat
Luk øjnene, hvis det bliver for plumret for dig

Du kunne jo også vælge at lukke øjnene for den tråd som du åbenbart ikke forstod, da du ikke havde været en del af det den omhandlede.. For mig var det rimelig åbenlyst at det var smalltalk..
Men som den narscicistiske teenage-tøs du er, kunne lille nuller-pulle-pusse-gøj-Creamytøs jo ikke tåle at hun ikke var med i alting.. Piv

Citat
Og ja, du må sgu ha’ mig undskyldt, men en tråd som denne giver indtryk af, at du bruger kandu som sin egen lille private strikkeklub med hjemmebag – og det er det jeg opponerer imod.

Nå ja - for alt andet på denne side er jo super-professionelt. Lige fra muligheden for at tilkoble 1-2-10 brugere på samme e-mailadresse. Samt månedsgevinsterne der aldrig bliver leveret
, eller den evindelige point-jagt
Citat
For ærlig talt, så virker din mission total tåbelig.

Jeg har skam ingen decideret mission - Jeg pointerer bare mangler i visse personeres (Læs: DIN) opdragelse, og tiltale af andre mennesker..

Desuden kan jeg ud fra din historik se et fint udvalg af tråde der vist intet andet formål har end smalltalk.. Så hvad hyler du over?

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 10-12-08 14:42

>>>>>Jeg pointerer bare mangler i visse personeres (Læs: DIN) opdragelse, og tiltale af andre mennesker.. <<<<<<<<<

jeg fatter ikke en klejne af den her tråd,men kan godt lide cremygirl,,,og er interesseret i at vide,hvordan du på den korte tid du har været med på kandu ser dig i stand til at udtale dig om både hendes opdragelse og narcisisme??,,
du er osse velkommen til at forklare,hvordan du som smagsdommer af hendes dialog med piaskov vil retfærdiggør at du gør dig selv skyldig i samtlige af de punkter som du uden konkret belæg har tilskrevet hende??

sæt i gang dumbass,,

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-12-08 15:20

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-08 17:43

http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=129663
Lidt til folk der keder sig og ikke har andet at lave
BARE KLØ PÅ der er frit slag

dr.dem

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-12-08 21:51

Citat
Det er langt fra første gang, at du Pia åbner en tråd der ingen mening giver, [/CITAT

Kom med links....muligt du ikke fatter mine tråde men det kræver også noget!!!!

[CITAT]Og ja, du må sgu ha’ mig undskyldt, men en tråd som denne giver indtryk af, at du bruger kandu som sin egen lille private strikkeklub med hjemmebag – og det er det jeg opponerer imod.

Ja det kommer jo ikke dig ved hvad jeg beskæftiger mig med. Om jeg så havde 5 strikkeklubber rager det ikke dig.

Citat
. Mit "yngel" optager al min tid .- og når "ællingen" endelig sover, så er jeg somregel helt smadret -

Ja det kan jeg jo se/læse du er . Nu er jeg heldigvis så gammel at mine unger ikke er ællinger mere men svaner !!! RAPRAP !!!

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 10-12-08 22:35

Knete..

Jeg er da bedøvenes ligeglad med om du kan lide Creamy - Selv Hitler og Saddam Hussein havde venner

Og desuden er det ikke et spørgsmål om hvad Creamy ER, men hvad mine førstehåndsindtryk af hende er.. Og dertil er kommentaren (IGEN) om hvor længe jeg har været på dette forum helt fuldstændig uden betydning..

Men never mind. Jeg havde aldrig lagt en besked i denne tråd hvis jeg havde vidst hvilken opstandelse det havde skabt. Jeg blev bare fortørnet over den måde at svare på og ville tage en i forsvar..

I får ret og jeg får fred. beklager jeg blandede mig.. Jeg skal nok vente med at blande mig igen til jeg har været bruger meeeeegeeeet længe og er begynder at interessere mig for pointene

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-08 22:41

Citat
I får ret og jeg får fred. beklager jeg blandede mig.. Jeg skal nok vente med at blande mig igen til jeg har været bruger meeeeegeeeet længe

Hvorfor det sæt gang i den eller gå her ind og få luft
http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=129663

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 10-12-08 22:44

dr_dem..

jeg har brokket mig nok for nu men jeg skal huske den, og slippe aggressionerne ud derinde næste gang

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-08 22:46

Citat
næste gang

Om et ÅR

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 10-12-08 22:49

Citat
Om et ÅR

Kender jeg mig selv ret, går der slet ikke så lang tid men det afhænger selvf. af hvorvidt jeg bliver provokeret til det.

men måske et ÅR er fristen for hvornår jeg har været her længe nok til at kunne blande mig?!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-12-08 23:36

Ved du hvad, du kan blande dig alt det du vil, vi er alle forskellige og gudsketak for det.

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 10-12-08 23:38

Granner

jeg takker ydmygt For ja vi er forskellige - Gudskelov da. Men én ting har vi da alle til fælles: Vi er her for at hjælpe andre med deres små problemer

Så det vil jeg nu læne mig tilbage og nyde, og ikke endnu engang lade mig provokere til at fare op.. lige indtil næste gang

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-08 23:41

En ting her hos mig behøver i ikke og tale pænt, UD MED DET så det bliver en behagelig Jul

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-12-08 00:38

dr_dem: Hvor er du dog sød

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-12-08 01:47

Og nu dør hele tråden langsom jeg havde ellers set frem til en rigtig kamp mellem hønsene

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-12-08 10:11

Hej dr_dem.
Citat
jeg havde ellers set frem til en rigtig kamp mellem hønsene

Jeg gider sq ikke skændes når der er plads til at række tunge

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-12-08 10:22

Citat
Hej dr_dem.

Undskyld o.v.n.
Jeg havde skutte set det var dig.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-12-08 10:23

O.V.N.
Tænkte på ....du kan jo bare sige hvis jeg skal smække den på side 1 igen

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 11-12-08 13:39

>>>>>>>>Jeg blev bare fortørnet over den måde at svare på og ville tage en i forsvar..<<<<<<

du blev fortørnet over hvad præcis???. jeg har læst de kommentarer pia og cremy havde skrevet inden du kom på banen og smed solidaritetskortet for at få pia til at blacke cremy. der er INTET ,,,,absolut INTET i cremygirl´s kommentarer,,,,som kan måle sig med de angreb du har skudt på cremy.

du svarerde for resten ikke på mit spørgsmål,,,så du får det samme igen.

>>>>>jeg fatter ikke en klejne af den her tråd,men kan godt lide cremygirl,,,og er interesseret i at vide,hvordan du på den korte tid du har været med på kandu ser dig i stand til at udtale dig om både hendes opdragelse og narcisisme??,,
du er osse velkommen til at forklare,hvordan du som smagsdommer af hendes dialog med piaskov vil retfærdiggør at du gør dig selv skyldig i samtlige af de punkter som du uden konkret belæg har tilskrevet hende??<<<<<

det hænger jo slet ikke sammen,at du som er tilhænger af at man skal tale pænt til hinanden,indtil nu har kaldt cremy for en,,,,,

sur gimpe, narscicistisk teenage-tøs, lille nuller-pulle-pusse-gøj-Creamytøs,dårlig opdraget,,,,og sammenlignet hende med Sadam og Hitler??

hykler,,,

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-12-08 14:57

Det er rigtigt knete - det første indlæg piraten har i tråden er
Citat
Kommentar Fra : piratfizken86

Dato : 09-12-08 14:58

--------------------------------------------------------------------------------
Pia...
Hvis du skulle vælge at blackliste hende, så vil jeg være solidarisk og gøre det sammen med dig

Hun er vist ikke lige min type...

Ingen andre havde på daværende tidspunkt blandet sig i "dispussen" men hun kunne ikke dy sig - der skulle sættes gang i den - føj........... og det blev værre som du har beskrevet det knete.

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 11-12-08 22:27

Som sagt.. i får ret og jeg får fred

Vi bliver aldrig enige - Og mit liv er altså for kort til at skrive indlæg op og ned om en ligegyldig uoverensstemmelse Sorry gutter..

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-12-08 22:39

Citat
Og mit liv er altså for kort til at skrive indlæg op og ned om en ligegyldig uoverensstemmelse

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-12-08 22:44

Men tak for din opbakning.
Jeg er også opdraget til at tale pænt til andre mennesker.Det er åbenbart ikke alle der er det.
Jeg har fået adskillige mail i pm om at jeg skulle BL hende .Men jeg gider som sagt ikke skændes når der er plads til at række tung.
V.H. Pia

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-12-08 22:46

Knete
Hvorfor laver du ikke din egen tråd under smalltalk? Der kan alle lave tråde om hvad de lyster. Og vi bestemmer selv om vi vil deltage. Hvis jeg ikke forstår hvad tråden handler om, så kommenterer jeg det ikke. Jeg går videre til et andet spørgsmål.
God jul

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 11-12-08 23:54

Pia..

jeg vil måske godt give de andre ret i at det var dumt af mig at begynde at snakke om Blacklisting Men jeg hidsede mig vist lidt op over den tiltale du fik.. Og det er jeg glad for at du forstår Nej jeg gider skam heller ikke bruge tid og energi på at diskutere det.. Jeg bliver som sagt ikke enig med dem

men god jul til jer alle - Også jer jeg ikke er enige med

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-08 09:56

Hej .
Og tak i lige måde.
Jeg tror at O.V.N. har ret i at denne tråd langsomt dør ud nu så jeg vil afslutte den her og gi' point til O.V.N.
Han var da den der kom med det link til det oprindelige spørgsmål som affødte min hidsighed.
Men god jul til jer herinde ...også dem jeg ikke er enig med.
V.H. Pia

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-08 09:57

Tak for svaret o.v.n..
Og tak for hjælpen med det link du satte ind så alle kunne finde ud af hvad det drejede sig om.
Selv creamygirl.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-12-08 14:33

Selv tak og god weekend til alle

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 16-12-08 18:58

>>>>>Hvorfor laver du ikke din egen tråd under smalltalk? Der kan alle lave tråde om hvad de lyster. Og vi bestemmer selv om vi vil deltage.<<<<<<

du bestemmer vel osse selv,om du deltager HER?

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 16-12-08 19:02

>>>>>>Men jeg hidsede mig vist lidt op over den tiltale du fik..<<<<<<

du nægter simpelthen at svare på,hvad jeg har spurgt dig om gentagne gange???

HVILKEN TILTALE?,,,,, og gælder det at tale pænt KUN cremy?

>>>>>sur gimpe,
narscicistisk teenage-tøs,
lille nuller-pulle-pusse-gøj-
Creamytøs<<<<<<<<

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 16-12-08 19:03

Citat
du nægter simpelthen at svare på,hvad jeg har spurgt dig om gentagne gange???

Jah

Tråden er lukket makker! Og som sagt så magter jeg ikke at bruge mere tid på den ligegyldighed. Men fortsæt du bare hvis du ikke har andet at give dig til

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 16-12-08 19:09

ja den er lukket,,,,og heldigt for dig. For så blev du jo fri for at svare på hvad jeg synes er et simpelt spørgsmål,,,, Du ku`jo ikke svare,for så havde du svaret den første gang jeg stillede spørgsmålet, mens den stadig var åben,,,,

>>>>>>>du er osse velkommen til at forklare,hvordan du som smagsdommer af hendes dialog med piaskov vil retfærdiggør at du gør dig selv skyldig i samtlige af de punkter som du uden konkret belæg har tilskrevet hende??>>>>>>>><<

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-12-08 19:55

Citat
Tråden er lukket makker! Og som sagt så magter jeg ikke at bruge mere tid på den ligegyldighed. Men fortsæt du bare hvis du ikke har andet at give dig til

Hvis du ikke vil svare på knete's enkle spørgsmål - så må vi spørge dig i de spørgsmål du deltager i med link hertil. Du betragter åbenbart det der er gengivet her som ligegyldigheder http://www.kandu.dk/spg129597.aspx#1479141

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 16-12-08 20:41

>>>>>Hvis du ikke vil svare på knete's enkle spørgsmål - så må vi spørge dig i de spørgsmål du deltager i med link hertil. Du betragter åbenbart det der er gengivet her som ligegyldigheder http://www.kandu.dk/spg129597.aspx#1479141 <<<<<<

Nemlig bent,,,, men piratfizken får lige en sidste chance for at svare her,,,

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 16-12-08 20:58

Åh gutter - fortsæt i bare diskussionen. men uanset hvad jeg svarer, så finder i jo på noget nyt at spørge om - Men fair nok - men så kan vi jo lige så godt holde her, for vi bliver jo ikke enige uanset

I må nu gerne synes at jeg er et røvhul - Og det gør i uanset. Så ser ingen grund til at fortsætte den her diskussion...

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 16-12-08 21:00

hvad nyt ser du,,,,,som du ikke er blevet repræsenteret for tidligere. Og som du stadig ikke har svaret på?

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 16-12-08 21:01

Jeg ser skam intet nyt - Og det er vist ikke første gang jeg har sagt at jeg ikke ser nogen grund til at fortsætte

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 16-12-08 21:03

så du KAN ikke svare???,,,og indrømmer at du er den eneste her i tråden med et lortesprog???

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-12-08 21:48

Citat
og indrømmer at du er den eneste her i tråden med et lortesprog???

Det vil jeg så ikke lige gi' dig ret i.
Jeg syntes der er en der absolut heller ikke taler pænt.
Og jeg behøver vist ikke at sige hvem det er jeg tænker på vel ???
Så tag så at stoppe det ævl her .
Selv om jeg har lukket tråden kan jeg sq godt følge med i den.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-12-08 22:01

Citat
Jeg syntes der er en der absolut heller ikke taler pænt.
Og jeg behøver vist ikke at sige hvem det er jeg tænker på vel ???
Så tag så at stoppe det ævl her .

Jeg enig med dig piaskov - piratfizken86 taler absolut ikke pænt, og er medløber/brandstifter af værste skuffe - hvilket begge dele ses her http://www.kandu.dk/spg129597.aspx#1478181 og citater samlet her http://www.kandu.dk/spg129597.aspx#1479141

PS. Og det er da fint at du følger med og hvorfor skulle du ikke det ???

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 16-12-08 22:03

>>>>Det vil jeg så ikke lige gi' dig ret i.
Jeg syntes der er en der absolut heller ikke taler pænt
.<<<<

men nu taler vi jo om at 'tale pænt',,,,INDEN din tro væbner "piratfizen" kom på banen og foreslog at du blaklistede cremy, den 'sure gimpe',,,,,Du er velkommen til at linke eller kopiere det ind hvor du mener cremy tager namecalling i anvendelse.Men husk at det skal være før piratfizken blander sig,,,,og ævler om at 'tiltale hinanden pænt'

Pointen er jo,at din tro væbner går forrest,og ævler om 'pæn tiltale',men åbenbart mener,at det er udbytterigt og helt i orden,at han selv (eller hun???) har vidde rammer for ytringsfriheden,,,

Jeg venter spændt,,,,

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 16-12-08 22:11

Åh gud hvor kan i blive ved.. Jamen jeg har ikke talt pænt. Er i glade nu?

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 16-12-08 22:11

Citat
piratfizken86 taler absolut ikke pænt, og er medløber/brandstifter af værste skuffe/CITAT]

medløberen blev da mødt af en strøm af taknemmelse.selv dem som har givet 'opbakning' i private beskeder skal lige fremhæves,,,og vi ved stadig ikke hvad opbakningen går ud på,,, :DD)

[CITAT]
Men tak for din opbakning.
Jeg er også opdraget til at tale pænt til andre mennesker.Det er åbenbart ikke alle der er det.
Jeg har fået adskillige mail i pm om at jeg skulle BL hende .Men jeg gider som sagt ikke skændes når der er plads til at række tung.
V.H. Pia

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 16-12-08 22:12

DAMMIT,,,,jeg vidste at der ville kage i det når jeg citerer,,,

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 16-12-08 22:15

>>>>>Jeg er også opdraget til at tale pænt til andre mennesker.Det er åbenbart ikke alle der er det.<<<<<

pia,du er fuld af løgn,,,bad du ikke en potientiel selvmordstruet om at æde 300 panodiller,,,???

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 16-12-08 22:20

hvad med 'klamme Alf'??? http://www.kandu.dk/Spg117930.aspx

du påstår at du er opdraget til at tale pænt til folk. Hvad med den måde du taler OM folk på. er det bare pis ligegyldigt???

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 16-12-08 22:24

piaskov kan ikke lide porno,,,,det kan Alf. derfor har han ingen hjerne,,,og piaskov mener ikke han hører til her på kandu,,,,

ja goddaw do,,,,du er godt nok et velopdragent og tolerant menneske,,,

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 16-12-08 22:26

>>>>>>>Er i glade nu?<<<<<<

næ for du har STADIG ikke svaret på hvordan du retfærdiggør at være fortaler for et sobert sprog,,,,mens du skider i egen rede,og er alt andet end sober,,,,

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-12-08 20:14

Citat
Det er ikke vi alle der sidder her døgnet rundt - og følger med i det hele. Så hvis din forventning er, at man skal kommentere dit "spørgsmål"? - så må du som det mindste linke til hvad helvede du fabler om

Ovenstående citat er creamys første indlæg i tråden. Havde hun skrevet det i en lidt venligere tone, så havde der ingen problemer været. Der kunne ikke linkes til den oprindelige tråd, den var slettet af Kandu.

God jul

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-12-08 20:19

Øhhhe Hvad har i gang i her???????

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-12-08 22:23

Hej dr_dem god jul til dig (lidt julesjov)

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 18-12-08 22:23

@granner01,,,,,kandu har ikke slettet nogen tråd.

har du overhovedet fulgt med???,,,, http://www.kandu.dk/spg129595.aspx

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 18-12-08 22:41

egentlig er det komisk,at både du og pia har så travlt med hvor ødelæggende der er for andre,når et spørgsmål bliver annulleret. Hvor var jeres egen seriøsitet,da i fnisede jer igennem det annulerede spørgsmål ,,, http://www.kandu.dk/spg129595.aspx ,,,og diskede op med platte kommetar vedr. købesex????

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-12-08 22:54

granner01 hvis du tænkte før du skrev, så havde du opdaget at o.v.n. linkede til tråden her
http://www.kandu.dk/spg129597.aspx#1477931

og i det citat du gengiver er der ikke noget uvenligt i - men det er meget uvenligt at oprette en tråd der handler om en anden tråd uden at gengive linket.

Det ligeledes noget sludder når du skriver
Citat
Der kunne ikke linkes til den oprindelige tråd, den var slettet af Kandu.
- nej den var slettet af kanmigfut som havde oprettet den.

Så granner01 tænk dig om inden du skriver, du har det med at vrøvle -

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-12-08 16:57

Knete

Sådan som jeg kan se det hele har du betal point for at åbne denne tråd,og hvorlænge skal det så vare hg husk at disse kan ikke give svar
1 Teil 19-07-2003

2 arne.jakobsen 29-07-2004

3 disken 08-08-2006

4 Lorterøv 04-04-2007

5 didken 21-11-2007

6 diskaen 23-11-2007

7 disken2 25-11-2007

8 kandu-se 04-12-2007

9 fuck123456789 10-12-2007

10 babyrøv 28-12-2007

11 klumme-disk 30-12-2007

12 merde-igen 13-02-2008

13 fuk----kan---du 21-02-2008

14 Jonni-madsen 27-02-2008

15 disken_igen_lol

16 dr_dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-12-08 17:04

Knete
Du har lavet to spørgsmål i år, og nu er du pludselig aktiv, er du blevet spillemand eller keder du dig

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-12-08 17:30

Glemte lige nogle ???????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-12-08 17:34

Knete
Hvad med om du oprettede dine egne spørgsmål, med egne point, for så kan du se om nole gider give dig svar

dr.dem

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-12-08 10:23

Citat
Hvad med om du oprettede dine egne spørgsmål, med egne point

Tak dr_sem.
Og god jul til dig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-12-08 10:23

dr_dem...............nååå den kunne stave

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 21-12-08 10:25

>>>>Sådan som jeg kan se det hele har du betal point for at åbne denne tråd<<<<<

og sådan som jeg ser det,,,,så har du ud over at have betalt point for det samme spørgsmål,,,betalt penge for en kone købt og importeret fra Chiang Mai,,,,, Skal vi fortsætte i samme boldgade,og diskutere hvad der er mest ligegyldigt?? point for et spørgsmål,eller penge for en kone??

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 21-12-08 10:26

ps. du glemt at kopiere de sidste 8 profiler ind fra min blackliste,,,

16 kloemme 06-03-2008

17 kruemme 08-03-2008

18 kys_klumme_i_rø 14-03-2008

19 klamigen 18-03-2008

20 klamigen-lol 13-04-2008

21 ram3ramram 23-04-2008

22 mosesKOMforbi 05-08-2008

23 mosesGIKigen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-12-08 13:32

Nu stopper du her Knete. Jeg har BL dig fra denne tråd.
Personlige ondskabsfuldheder hører ikke hjemme og jeg vil bare ikke ha' det her.
Det er min tråd som jeg lukkede for lang tid siden så det slutter med dig NU.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-08 14:15

Der er vel kun skrevet hvad der er alm. viden her og du bestemmer da ikke piaskov hvornår vi vil afslutte vore indlæg. Du får jo ikke mail efter du har lukket tråden så det kan da ikke genere dig.

Det er jo dr.dem der lægger op til det her http://www.kandu.dk/spg129597.aspx#1482988 - men det kan en enøjet vel ikke se.

Du er sølle piaskov at der ikke skal mere til at blackliste men som tidligere skrevet har du lukket tråden får ikke mails mere fra den - så du kan jo bare holde dig væk.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-08 14:47

ps. vi har vist alle betalt for at fortsætte i tråden dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-12-08 16:07

Citat
Kommentar
Fra : Knete

Dato : 21-12-08 10:25

--------------------------------------------------------------------------------
>>>>Sådan som jeg kan se det hele har du betal point for at åbne denne tråd<<<<<

og sådan som jeg ser det,,,,så har du ud over at have betalt point for det samme spørgsmål,,,betalt penge for en kone købt og importeret fra Chiang Mai,,,,, Skal vi fortsætte i samme boldgade,og diskutere hvad der er mest ligegyldigt?? point for et spørgsmål,eller penge for en kone??

Det syntes jeg vi skal Du, for du ved åbenbart mere om mig end jeg ved og mig og min hustrug.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-12-08 16:24

Citat
men som tidligere skrevet har du lukket tråden får ikke mails mere fra den - så du kan jo bare holde dig væk.

Bent.
Uanset om jeg har lukket tråden eller ej så er det stadig min tråd.
Og jeg kan gøre lige hvad h.... jeg vil.
Og hvis du mener jeg er sølle så er det bare ærgeligt jeg er sådan set fuldstændig ligeglad.
Personlige ondskabsfuldheder hører ikke hjemme her.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-12-08 16:37

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
ps. vi har vist alle betalt for at fortsætte i tråden dr.dem

Ja point vi har fået (kan ikke engang huske hvor meget vi får hverdag vi logger på)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-08 18:18

Citat
Uanset om jeg har lukket tråden eller ej så er det stadig min tråd.
Og jeg kan gøre lige hvad h.... jeg vil.
Nej - Det er alene kandu's tråd, men inden du lukkede den var det din og du kunne annullere den. Alle vi andre har købt den. Og skulle du stadig være i tvivl så læs http://www.kandu.dk/rules.aspx
Citat
Personlige ondskabsfuldheder hører ikke hjemme her.
Nej - ikke når de går mod den enøjedes interesser. og stadigt så er der ikke skrevet noget du kan kalde ondsskabsfuldt - det skriver du kun for at ha' et alibi for at blackliste Knete.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-12-08 23:50

Min respekt for bentjuul kan lige nu ligge på et meget lille sted du plejer at opføre dig mere anstændig, selvfølgelig er spørgsmål oprettet af en bruger, denne brugers spørgsmål og brugeren kan enevældig bestemme hvem som må deltage, også efter at svar er accepteret,
Citat
Du er sølle piaskov at der ikke skal mere til at blackliste [Yaaark] men som tidligere skrevet har du lukket tråden får ikke mails mere fra den - så du kan jo bare holde dig væk.
der står ikke noget i Kandu reglerne om at en spørger ikke må blackliste deltagere i sit eget spørgsmål, hverken før eller efter det er accepteret. Selvfølgelig må spørgeren blackliste også efter at svar er accepteret. Der står heller ingenting i Kandus regler, om at spørgere skal holde sig væk efter at svar er accepteret
Længe leve blacklisten som jeg til hver en tid vil benytte mig af i mine spørgsmål, hvis det i den samme grad som her kørte af sporet, hvis bentjuul vil hylde knete, så opret dog et point spørgsmål til formålet, i stedet for at bruge en afsluttet spørgsmål som knete ikke kom ind i før efter svar var accepteret.
Jeg har ikke hermed taget stilling til ordkløveriet melllem piratfizken86 og omtalte knete, eller knetes rygklappere, at i gider

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-12-08 02:41

Citat
Min respekt for bentjuul kan lige nu ligge på et meget lille sted du plejer at opføre dig mere anstændig,

Om du respekterer mig o.v.n. kan jeg ikke gøre meget ved, og for mig er det også ok at blackliste, hvis der er noget at blackliste for, men i min verden er det et sølle argument piaskov kommer med for at blackliste Knete.

og det er fuldkomment ukorrekt når du skriver -
Citat
i stedet for at bruge en afsluttet spørgsmål som knete ikke kom ind i før efter svar var accepteret.

Knete kom ind længe før spørgsmålet blev lukket http://www.kandu.dk/spg129597.aspx#1478698
og piaskov lukkede det her http://www.kandu.dk/spg129597.aspx#1479564
Det burde du da vide o.v.n.

Og sluttelig var den tråd kørt af sporet alene ved at piaskov's spørgsmål
Citat
Så blev der igen annuleret et spørgsmål.
sex og dobbelt profil duer altså ikke
ingen sammenhæng før du kom med linket.

Ligesom dig o.v.n. nu, så tillod jeg mig også at have en mening i denne tråd og det ændres ikke ved at du syntes jeg er mindre anstændig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-01-09 14:12

Jøsses det står sq da tifold værre til med dig Pia end først antaget.

Du MÅ være Bakkens Pjerrot.

Jeg havde faktisk glemt denne tråd, men har lige læst de sidste 50 indlæg, og konkluderer kynisk, at det kræver et højt niveau af stupiditet, at man som dig vælger at blackliste en bruger med begrundelse i, at du ikke accepterer en "ondskabsfuld tone".

Mindre end 5 timer senere for din begrundelse af knetes blacklistning, valser du ukritisk ind i en tråd, oprettet af Dr_dem, hvor du med tre blinkende smileys blåstempler hans hånetråd til knete.

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=130094#1484050

Din deltagelse i ovenstående tråd - illustrerer dumhed ud over alle grænser. Og det er faktisk sørgeligt at se, at o.v.n. som jeg troede havde mere omløb på øverste etage, ikke kunne gennemskue at hele denne latterlige tråd har handlet om at du havde til hensigt at udstille en kandubruger. Og det endda på værste folkeskolemanér.