/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Millinium genstarter
Fra : olefabricius
Vist : 383 gange
100 point
Dato : 23-03-03 19:54

Efter installation af Milinnium er PCen begyndt på at genstarte efter ca 15 min,er der nogen der evt har en forklaring!
Mvh Ole

Kommentar
Fra : xou

Dato : 23-03-03 20:03

Ved pluselig genstart er det næsten altid - cpu-køler eller ram.
kan du se hvor varm din cpu,eller kan du tjække dine ram.
hvis du havde win98 før,kunne de ekstra systemresousser give sig udslag ved dårlig køling...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-03-03 20:09

Ole, et godt råd... skil dig af med ME, jeg havde i tidernes morgen ikke andet end problemer (mange og forskellige). Jeg har senere erfaret at MANGE andre deler denne erfaring, læs bare på http://cph.ing.dk/konf/root/pcit/html/5883.all.html

Kommentar
Fra : olefabricius

Dato : 23-03-03 20:19

Det er desv ikke min egen,men den er købt som ny med Millinium og problemet er først kommet efter installation af ADSL(lyder tosset) .
Mvh Ole

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 23-03-03 20:29

Ole,

Prøv at stil shut-down temp. lidt højere i BIOS og se om 'dyret kan holde på vandet' jeg tror xou er inde på noget af det rigtige

Kommentar
Fra : olefabricius

Dato : 23-03-03 21:05

Tak
Jeg lader spørgsmålet stå til Mandag,begge dele lyder meget sandsynlige,så jeg kigger lige på det.
Mvh Ole

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 24-03-03 00:05

Havde også samme problem dengang jeg skulle prøve ME... fandt alrig forklaringen.... men det stoppede efter installation af XP

Mvh. dr_scooter

Godkendelse af svar
Fra : olefabricius

Dato : 31-03-03 20:41

Tak for svaret CLAN.