/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Henna og rigtig tattoo?
Fra : kbisgaard
Vist : 668 gange
200 point
Dato : 08-12-08 13:31

Hej alle

Jeg fik for et år siden lavet en henna tatovering på Mallorca. Det viste sig at jeg var alergisk over for det og blev helt rød og opsvulmet.
Jeg vil gerne have en rigtig tatovering, men er bange for at jeg måske også er alergisk over for det?
Kan det godt ske?

Hilsen Bisgaard

Accepteret svar
Fra : ejay1982

Modtaget 210 point
Dato : 08-12-08 13:35

Der er forskel på den farve de bruger og henna er ulovligt i Danmark. Du kan jo være allegisk, så find en god tatovør og tal med ham om det, der kan nok laves en test, men som sagt er der ikke det samme stof i farverne...

Godkendelse af svar
Fra : kbisgaard

Dato : 08-12-08 13:36

Tak for hurtigt svar ejay1982.

Vil jeg gøre...

Kommentar
Fra : ejay1982

Dato : 08-12-08 13:48

Det er en god ide at høre andre om erfaringer med tatovører... Skriv evt. her inde, eftersom der ikke er nogen regler for hvornår man må være tatovør

Tjek evt denne side http://www.pdt.dk/

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 08-12-08 15:11

Det er at lege med ilden, når man først en gang er slået ud på grund af allergi. Lad dog være med at påføre din krop totalt unødvendige stoffer. Mange mennesker lever i et helvede på grund af allergi overfor mange forskellige stoffer.
Ja det var altså bare min mening.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-12-08 22:31

Min erfaring er at folk tåler den sorte tatoveringsfarve.Men mange slår ud og bliver hevet af den røde farve.
alimak