/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Go 910 genstarter?
Fra : Bewiched
Vist : 512 gange
200 point
Dato : 07-12-08 22:11

Jeg har lige købt mig en ny Go 910 - men efter at have opdateret kort som beskrevet, bliver den ved at genstarte med jævne mellemrum samt når jeg indtaster ruteplanlægning fryser den og igen genstarter?

Andre, der har prøvet det samme og evt fået løst problemet?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 07-12-08 22:38

Ikke lige med den men med så mange andre ting....

Det skyldes som regel de er blevet afbrudt midt i en handling hvorved der så pludselig mangler noget ved start....

Så mon ikke det er under opdateringen det er gået galt....

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 07-12-08 22:49

Du må husk at reset fra bagved af GPS. Det er en lille hul bagved. Du skal tryk med en nål for 10 sekunder. Så virker den fint. Jeg selv har go910...
GOOD LUCK

Kommentar
Fra : Bewiched

Dato : 08-12-08 06:58

Da jeg første gang opdaterede kort og fix, ville den ikke indlæse kortet - jeg lod den sidde i, og fik beskeden, at kortet ikke var opdateret - prøvede så igen og opdateringen kørte fint igennem, der står også på tomtom home, at kortet er opdateret ..

Den med at genstarte er nok gjort de første 50 gange uden resultat

Kommentar
Fra : Bewiched

Dato : 08-12-08 13:09

update:

De har åbenbart haft så mange henvendelser med samme problemer på den version jeg har købt, fik en fino mail med eksakt beskrivelse af hvad jeg skulle gøre og vupti - nu virker dyret igen :D:D

Godkendelse af svar
Fra : Bewiched

Dato : 08-12-08 17:21

takker - det var det bla:)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-12-08 17:24

Selv tak....