/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Løve jagt i Syd Afrika.
Fra : bb1
Vist : 1433 gange
100 point
Dato : 07-12-08 21:14

Se engang denne video: http://www.youtube.com/watch?v=ohvxdbtHALA Den siger simpelthen alt.

Det er ufatteligt at Danskere, der kalder sig jægere vil deltage i sådan noget og støtte det økonomisk ved at benytte sig af en så useriøst jagtrejse udbydere, som Jensens Safari. Safarihøvdingen, som er født i Thy har indrømmet, at hos ham får børn helt ned til 6 års alderen lov til, at skyde til levende vildt. Blot de kan HOLDE på et gevær.
Noget der heldigvis ikke er tilladt i andet end i ulande. For det strider imod alt jagtmoral.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-12-08 21:15

Spørgsmål ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-08 21:17

Lystmordere er hvad de er

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-12-08 21:31

Ligesom Søren Østergård Mistede lie en del for ham da han skulle duperer en ven i fjerneren ved at nedlægge et dyr i Afrika

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 07-12-08 21:46

Det er heller ikke alle som bryder sig om dame-håndbold...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-12-08 22:00

Her hos os skyder vi efter katte og deres killinger - men aldrig efter nogen som ikke kan se.
Vi kører rundt i gokarts, og skyder med lufpistol. men bare rolig, det er en lille lukket gård så vi rammer ikke nogen mennesker.

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 100 point
Dato : 08-12-08 08:20

Utroligt at de "jægere" ikke nedlagde hinanden

Jeg fatter det sådan set godt, men det er set ud fra et lidt andet synspunkt:
Ingen spiser, så vidt jeg ved, løve----jeg hader trofæjagt og trofæjægere, noget vi jægere desværre selv har opfundet, men så længe det/de findes, vi der altid være nogen der udnytter det økonomisk.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-12-08 09:51

dabj.

Vi er meget enig, men netop det at vi lader stå til og ikke selv sortere de ringeste fra er netop vi jægeres største problem.

Jensen Safarie har hvor det har været muligt lavet vrøvel over, at Danmarks jægerforbund for
ulandsmidler har et jagt projekt i Afrika.
Dels er den lille Hr. Jensen sur over, at han ikke selv kunne få lov også tjene de penge.
Samtidig er han dog også bange for, at Afrikanerne skal lære for meget, så de en dag siger:
Rejs hjem hvor du kommer fra, det du laver hernede kan vi selv gøre meget bedre.

Den der oprindelig rejste denne debat, men gjorde det på en meget useriøs måde, forsvarede sit valg (Jensens safarie ) med at de nu også driver jagt i to andre Afrikanske lande, samtidigt med at han oplyste, at han selv skulle jage i Syd Afrika og her forregår alt jagt altså under hegn. Det er simpelthen lovbestemt og svare helt til vore put and take søer også ville jeg enda foretrække dem,
fremfor at rejse så langt for at skyde en sebra. Jeg er ikke heste slagter, men jæger.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 08-12-08 12:22

Hold da kæft!!! Hvor burde du skamme dig bb1.
Jeg synes du burde holde dig for god til at køre hetz imod Jensen Safari.
Okay, jeg ved godt at Jensen har kaldt dig en Landsbytosse på div. debatforum - Det burde Jensen nok også holde sig for god til..... Men hvad kaldte du så ham???

I to, altså dig og Jensen, er jo gamle bekendte, som hader hinanden af et godt hjerte. Men som sagt, ligefrem at køre hetz imod Jensen i dette forum, er vel lidt for langt ude.

Hmmm, Jagtmoral, skriver du? Kan du bb1, dømme nogen for dårlig jagtmoral?
Hvad med din egen jagtmoral?? Jeg husker da tydeligt dine pralerier, dengang du så stolt fortalte til dem der gad at høre om det, hvordan du nedlagde en muflon som gik i en INDHEGNING !!! Uden nogen jordisk chance for at flygte

Du skulle da om nogen, overhovedet ikke omtale ordet JAGTMORAL, det besidder du slet ikke bb1 - den eneste moral du besidder er....... DOBBELTMORAL SÅ DET BASKER......!!!!

Skam dig!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-12-08 15:59

Kære centerpoint.

Hvor har du dog været hende,har du slet ikke fulgt debatten?

Du skriver:Hmmm, Jagtmoral, skriver du? Kan du bb1, dømme nogen for dårlig jagtmoral?
Hvad med din egen jagtmoral?? Jeg husker da tydeligt dine pralerier, dengang du så stolt fortalte til dem der gad at høre om det, hvordan du nedlagde en muflon som gik i en INDHEGNING !!! Uden nogen jordisk chance for at flygte citat slut.

Det du her skriver må jeg bede dig om at føre bevis for er andet et det sladder Safarihøvdingen skriver på sin hjemme side. Hvor/hvornår har jeg været sammen med dig og fortalt, hvorfor jeg var på muflonjagt netop den dag og hvordan det foregik.

Nogen gammel ven eller bekendt af Den lille Jensen er jeg heller ikke, men min jagtlige bekendskabskreds er så stor, så jeg har fået mange indput om personen. Fra folk der kender ham.
Bl.a. at han måtte afholde sin 50 år fødselsdag i Flensburg,for var han rejst til DK var han blevet arresteret. Jo den mand har virkelig oplevet noget,det kunne der skrives tykke bøger om og det bliver der måske nok også en dag.

Men at du som jæger ( der aldrig har skudt noget under hegn ? ) kan tage Jensens metoder i forsvar siger langt mere om din jagtmoral ind min.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 08-12-08 16:01

Hej bb1 Knudsen

Du føler dig åbenbart forurettiget over det udmærkede jagtrejseselskab Jensen Safaris behandling af din fantastiske bedrift ude på Djursland, men samtidig kalder du indehaveren af Jensen Safaris en NEGERHØVDING.
Til din orientering er neger et racistisk nedladende ord, i dag hedder det sort eller afroamerikaner HUSK DET
Hvad har du imod jagt i Sydafrika som er under hegn? disse hegn er mange steder lige så store som FYN og vildet på FYN kan jeg garanterer dig for ikke er tamt, som den lille væder du åbenbart skød i det lille hegn på 30 ha. brugte du hjørnepælen på hegnet som anlæg?
Du himler op og påberåber dig alles opmærksomhed hvor forurettet du er blevet behandlet og så viser det sig til syne ladende du selv sidder i hvis ting til halsen, det er det man kalder en selvudnævnt sorteper
Da du nu har sparet pengene til flybilletten for at skyde en muflonvæder i den frie natur, fik du den så hovedmonteret eller så-gar fuldmonteret. Hvis du har fået den fuldmonteret kan du måske sætte hjul under væderen og trække lidt rundt med den, det gør den også lidt mere livagtig

Med venlig hilsen SHV

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 08-12-08 16:42

Kære bb1.

Lad os tage din svar skrivelse til fra en ende af.

Du skriver;
Kære centerpoint.

Hvor har du dog været hende,har du slet ikke fulgt debatten?

Jeg har været lidt på tur. Fulgt debatten? Monologen mener du vel

Du skriver:Hmmm, Jagtmoral, skriver du? Kan du bb1, dømme nogen for dårlig jagtmoral?
Hvad med din egen jagtmoral?? Jeg husker da tydeligt dine pralerier, dengang du så stolt fortalte til dem der gad at høre om det, hvordan du nedlagde en muflon som gik i en INDHEGNING !!! Uden nogen jordisk chance for at flygte citat slut.

Det du her skriver må jeg bede dig om at føre bevis for er andet et det sladder Safarihøvdingen skriver på sin hjemme side. Hvor/hvornår har jeg været sammen med dig og fortalt, hvorfor jeg var på muflonjagt netop den dag og hvordan det foregik.

Beviser forlanger du! meget gerne, idet jeg kan fremføre ikke mindre end 4 vidner.

Nogen gammel ven eller bekendt af Den lille Jensen er jeg heller ikke, men min jagtlige bekendskabskreds er så stor, så jeg har fået mange indput om personen. Fra folk der kender ham.
Bl.a. at han måtte afholde sin 50 år fødselsdag i Flensburg,for var han rejst til DK var han blevet arresteret. Jo den mand har virkelig oplevet noget,det kunne der skrives tykke bøger om og det bliver der måske nok også en dag.

Men at du som jæger ( der aldrig har skudt noget under hegn ? ) kan tage Jensens metoder i forsvar siger langt mere om din jagtmoral ind min.

Jeg tager ikke Jensens safarijagt i forsvar - men jeg fordømmer heller ikke Jensen.
[B]Grunden til jeg gør indsigelser imod din hetz er, at din jagtlige moral ikke er stor nok til at fordømme nogen som helst jagtformer.

Om man har trofæjagt på løver, eller på bukke er for mig et fedt.[/B]
Iøvrigt, kære bb1, ved du ligeså godt som mig, at alt jagt i Afrika under kontrollerede former, er med til at forhindre krybskytteri, samt at jagten er med til at forbedre Afrikanernes økonomi.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-12-08 16:48

Endnu en person som uden at føre bevis for det hævder, at jeg har ned lagt noget som helt under hegn.
Hvordan kan nogen fremsætte en sådan påstand uden at bevise det. Safari ejeren med en anden etnisk baggrund. Har gjort det ved at forfalske et billede, som enda er stjålet fra min hjemmeside.
- man at personer der ser det straks tror det er den skinbarlige sandhed. Har jeg svært ved at forstå.

Netop det at alt jagt i Syd Afrika foregår under hegn gør det meget lettere for Jagtfarmerne, at snyde, hvorfor så mange af dem også gør det.
Bestiller jægeren en zebra eller et vortesvin og de ikke længere findes i hegnet fordi de er bort skudt.
Bestiller hegns ejeren blot nogle dyr og får dem fragtet til sin egen indhegning. Det er der gode penge i og dyrene render jo ikke væk inden den hvide jæger kommer.

Det er den form for jagt, som jeg er imod. Ligesom jeg er imod at Jensen efter eget udsagt lader små børn omgåes skydevåben og levende vildt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-12-08 16:58

Centerpoint.

citat:Beviser forlanger du! meget gerne, idet jeg kan fremføre ikke mindre end 4 vidner.citat slut

Send mig venligst navnende på dem, gør du det på mailen på min hjemme side www.bb-jagt.dk hænger du ingen ud.

Her på siden må jeg dog bede dig om, at fortælle hvor og hvornår jeg skulle havde afholdt dette foredrag for mindst fem? Ellers er det du skriver intet bevis.

Jeg kender bestemt også andre Danskere, som har jagtfarme i Syd Afrika. Folk som ikke kunne drømme om, at foretage de ting, som jeg har beskrevet og ved du hvad de støtter mig så mænd for de er godt trætte af det blakkede ry som farmene og jagten dernede har fået.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 08-12-08 18:39

Hej Knudsen

Den lille vidio du linker til og teksten efterfølgende, beskylder du Jensen Safaris for noget der ligner som vist på vidioen
Du bruger et racistisk ord
Du beskylder Jensen Safaris for at være kriminel
Citat
Fra folk der kender ham.
Bl.a. at han måtte afholde sin 50 år fødselsdag i Flensburg,for var han rejst til DK var han blevet arresteret.

Nu er det sådan lille Knudsen folk der indrejser fra et tredje land ind i EU, bliver tjekket lidt mere end hvis du rejser inden for EU og det kriminelle som Jensen har gjort er sikkert i småtingsafdelingen så som han har glemt at aflevere en bog på biblioteket, f.eks. Kratluskeren fordi han manglede noget papir til at tænde op med omkring lejrbålet nede i SA
Nu da dine kontakter der har orienteret dig om hans krimminelle løbebane, kunne du da løfte sløret for lidt af det slemme han har gjort, hvis det er den lille hegnsmuflon han har klippet og klistret på ja sååååå.
Alle de tre ting kan en advokat få meget ud af
Du praler gerne af du er en stor forfatter, derfor vil jeg opfordre dig til at forfatte en artikel her på Kandu.dk så alle kan se din udlægning af jagten, når det er sket kan dem der har været med kommenterer eller rette vise ting der ikke skulle have sin rettighed, hvis din fantasi har spillet dig et pus.
Hegninger som dyr har ophold sig i i længere tid har de svært ved at forlade, os der har gået på jagt i mange år ved at råvildt er svær at få ud af en hegning hvis de har opholdt sig der i længere tid, sådan er det også med andet hegnsvildt.
Lad os nu antage at den lille tamme muflon var blevet lokket ud af de 30 ha, så var der stadig et hegn uden om på 40 ha, du husker nok at der er 70 ha ialt hvis ikke man har været så snyde heldig at den lille muflon også er kommet uden for det hegn og hvis det skulle have sin rigtighed, må der være en som har gået foran den med et bundt økologiske gullerødder.
Skulle det utænkelige være sket at muflonnen er kommet uden for de to hegn, så har vildt den vane at de hele tiden søger tilbage til deres artsfælder og hvor den er blevet fodret, så kan man jo godt sige den er skudt uden for hegnet, jeg vil sige den er skudt op ad eller i nærheden af et hegn, er det jagtetisk korrekt
Lige en sidste kommentar i denne ombæring til to af dine fantastiske indlæg
Citat
Bestiller jægeren en zebra eller et vortesvin og de ikke længere findes i hegnet fordi de er bort skudt.
Bestiller hegns ejeren blot nogle dyr og får dem fragtet til sin egen indhegning. Det er der gode penge i og dyrene render jo ikke væk inden den hvide jæger kommer.

Hvilken hegning er din muflon kommet fra?
Citat
Jeg er ikke heste slagter, men jæger.

Hvad er du selv? fåreslagter?

Med venlig hilsen SHV

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 08-12-08 18:55

bb1, næ min dreng, så let slipper du heller ikke.

Du har før i et indlæg, truet en skribent med sagsanlæg, såfremt han ikke kunne bevise sine påstande.
Nu kan du så i samme åndedrag true mig med advokat, sagsanlæg, bål og brand. Slæb mig bare i retten, gamle dreng. De 4 vidner og undertegnede skal med glæde møde op.
En sådan retssag vil jeg hermed, enddog med glæde, se frem til.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-12-08 19:04

øhh måske sku i finde en boksering med hver jeres advokater i hjørnerne Jeg troede det var sådan et åbent alment spørgsmålmmen ser jo at det er jeres egen lille fejde

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 08-12-08 19:16

Sunowich, det er åbent for almene spørgsmål.

Men nogen, vi er åbenbart en hel hær, er jo nødt til at stoppe bb1's vrøvlerier.

bb1 giver for det første forkerte oplysninger -næsten om alt.
For det andet, driver bb1 personhetz + racisme - for egen vindings skyld.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-12-08 20:01

Der er en stor forskel på de Herre og mig ganske rigtigt. Jeg dækker mig ikke ind under et eller flere opdigtede navne. Jeg har lige fra starten brugt det samme mærke og har oplyst om min hjemmeside adresse, så alle har altså vist hvem jeg var.
Derfor har jeg også kunnet angribes. Problemet er blot at de personer, som nu har gjort det her ikke har villet svare på enkelte simple spørgsmål så som: Hvorfor blev der afholdt jagt i Emmedsboskov den dag jeg nedlagde omtalte muflon? Hvornår var det? (d.m.å.)Hvem deltog? Hvilken slags jagt var det?
- Det har ingen af de ellers meget kloge debatøre kunne fortælle og det er af den simple grund, at de ikke aner, hvad de taler om.

Citat fra Centerpoint.

bb1, næ min dreng, så let slipper du heller ikke.

Du har før i et indlæg, truet en skribent med sagsanlæg, såfremt han ikke kunne bevise sine påstande.
Nu kan du så i samme åndedrag true mig med advokat, sagsanlæg, bål og brand. Slæb mig bare i retten, gamle dreng. De 4 vidner og undertegnede skal med glæde møde op.
En sådan retssag vil jeg hermed, enddog med glæde, se frem til.

Hvorfor belaste retsvæsenet med det - når du blot her kan svare på et enkelt af de spørgsmål jeg har stillet, der er frit valg!

Vedkomne som jeg "Truede" som du kalder det er overgivet til min advokat, men det er mest fordi jeg ved hvem manden er og han også tidligere har udbredt usanheder om min person på nettet.

Du kan sagtens slippe for det samme - svar blot! Det kan da ikke være så svært hvis du kender sandheden og husk det er den der er ilde hørt og det er kun hvis man kender den, at man kan vinde en sag.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-12-08 20:06

Til sanhedsvidnet du har sandelig logget dig ind under mange navne. Træd frem og fægt med åben pande mand, så kan vi debaterer. Jeg har intet skrevet om Hr. Jensen hverken den ene eller anden, Jensen som jeg ikke vil kunne føre bevisfor er rigtigt.

N.B. Hvor har jeg skrevet at vidioen er fra en jagt hos Jensen safaris?

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 08-12-08 20:17

Der er en stor forskel på de Herre og mig ganske rigtigt. Jeg dækker mig ikke ind under et eller flere opdigtede navne. Nå, nu kender vi dig igen. Ligeså snart der er flere der siger dig imod, ja så mener du at det en og samme person med flere nickname. Det samme mente du på Netnatur, jagtformidlingen og DJ debatten. Kan du ikke finde på noget nyt?
Jeg har lige fra starten brugt det samme mærke og har oplyst om min hjemmeside adresse, så alle har altså vist hvem jeg var. Du behøver ikke engang at oplyse hjemmeside adresse for at du kan gennemskues.
Derfor har jeg også kunnet angribes. Problemet er blot at de personer, som nu har gjort det her ikke har villet svare på enkelte simple spørgsmål så som: Hvorfor blev der afholdt jagt i Emmedsboskov den dag jeg nedlagde omtalte muflon? Hvornår var det? (d.m.å.)Hvem deltog? Hvilken slags jagt var det?
- Det har ingen af de ellers meget kloge debatøre kunne fortælle og det er af den simple grund, at de ikke aner, hvad de taler om.

Citat fra Centerpoint.

bb1, næ min dreng, så let slipper du heller ikke.

Du har før i et indlæg, truet en skribent med sagsanlæg, såfremt han ikke kunne bevise sine påstande.
Nu kan du så i samme åndedrag true mig med advokat, sagsanlæg, bål og brand. Slæb mig bare i retten, gamle dreng. De 4 vidner og undertegnede skal med glæde møde op.
En sådan retssag vil jeg hermed, enddog med glæde, se frem til.

Hvorfor belaste retsvæsenet med det - når du blot her kan svare på et enkelt af de spørgsmål jeg har stillet, der er frit valg! Skrev du frit valg?? Jamen, jeg tager retssagen så.:DD)

Vedkomne som jeg "Truede" som du kalder det er overgivet til min advokat, men det er mest fordi jeg ved hvem manden er og han også tidligere har udbredt usanheder om min person på nettet.

Du kan sagtens slippe for det samme - svar blot! Det kan da ikke være så svært hvis du kender sandheden og husk det er den der er ilde hørt og det er kun hvis man kender den, at man kan vinde en sag. :DD) som skrevet før.......:-<>Jeg tager retssagen.......og jeg glæder mig....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 08-12-08 21:26

Hej Knudsen

Citat
Til sanhedsvidnet du har sandelig logget dig ind under mange navne.

Dem nævner du lige

Citat
Jeg har intet skrevet om Hr. Jensen hverken den ene eller anden, Jensen som jeg ikke vil kunne føre bevisfor er rigtigt.

Dem nævner du også

Citat
N.B. Hvor har jeg skrevet at vidioen er fra en jagt hos Jensen safaris?

Der er en gammel sang som Liva Well optrådte med - Glemmer du så husker jeg det ord for ord -
Citat
Se engang denne video: http://www.youtube.com/watch?v=ohvxdbtHALA Den siger simpelthen alt.

Det er ufatteligt at Danskere, der kalder sig jægere vil deltage i sådan noget og støtte det økonomisk ved at benytte sig af en så useriøst jagtrejse udbydere, som Jensens Safari. Safarihøvdingen,

Alle de påstande du er kommet med her i dine indlæg halter gevaldigt, du har virklig givet dig selv et nakkeskud.

SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-12-08 21:39

Som en hver kan se så er vi langt fra tråden og jeg gider ikke debatere med personer, som ikke vil svare på det jeg spørger om, men kræver at jeg svare dem. At jeg så når jeg gør det blot bliver bombarderet med nye spørgsmål er typisk for netop disse personer.

At de så samtidig er så naive, så de tror at man her på KanDu kan være annonyme er deres problem. Nu finder jeg frem til navnene også tager vi den derfra.

Denne tråd er slut og jeg siger tak til dabj for hans svar.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-12-08 21:52

Ja ja men i må hygge jer ...Benet ud

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 08-12-08 21:52

"At de så samtidig er så naive, så de tror at man her på KanDu kan være annonyme er deres problem. Nu finder jeg frem til navnene også tager vi den derfra"

Finttttt.....vi ses du gamle.

"Som en hver kan se så er vi langt fra tråden og jeg gider ikke debatere med personer, som ikke vil svare på det jeg spørger om, men kræver at jeg svare dem. At jeg så når jeg gør det blot bliver bombarderet med nye spørgsmål er typisk for netop disse personer"

Dejligt at du stopper personhetzen

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 08-12-08 21:59

Hej Knudsen

Hvis du nu havde forfattet en artikel om jagten på Emmedsbo, var alle problemerne løst.

Lige en sidste ting. Hvis vi nu antager du har skudt vædderen uden for hegnet, så er den jo blevet lukket ud, det er ulovligt og det har du, med den viden som du åbenbart mener du har, godt været klar over, eller har du? det der kort og godt har foregået, er det man med et moderne udtryk kalder faunaforurening.

SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-12-08 22:44

Sanhedsvidnet ( en ny i debatten ?) Hvor står det skrevet i jagtloven, at det er ulovligt at nedlægge en muflon, som er undsluppet til den frie vildt bane!!
Hold Jer til fakta - hvis I vil debattere - alt andet er kun mundderkastning.
Jeg kunne så let som ingen ting selv skrive - hvorfor jagten blev avholdt, men hvorfor skulle jeg det.
Når så mange ønsker at føre sig frem og ved så meget om hvad der fore gik.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 08-12-08 23:25

Hej Knudsen

Citat
Hvor står det skrevet i jagtloven, at det er ulovligt at nedlægge en muflon, som er undsluppet til den frie vildt bane!!

Det står der ingen steder MEN du må ikke lukke den ud med jagt for øje. derfor kan du så sige mig det jagtetiske i at skyde en muflon som gerne vil tilbage til sine nærmeste moralen som du taler så meget om?
Men det er jo heller ikke det der sket som Centerpoint skriver
Citat
Jeg husker da tydeligt dine pralerier, dengang du så stolt fortalte til dem der gad at høre om det, hvordan du nedlagde en muflon som gik i en INDHEGNING !!! Uden nogen jordisk chance for at flygte

og han er tydelig sikker i sin sag
Citat
Slæb mig bare i retten, gamle dreng. De 4 vidner og undertegnede skal med glæde møde op.
En sådan retssag vil jeg hermed, enddog med glæde, se frem til.

Du skriver i dit sidste indlæg
Citat
Jeg kunne så let som ingen ting selv skrive - hvorfor jagten blev avholdt

Så gør det - lettere kan det vel ikke være, når man ydermere har været forfatter til to bestsellere

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-12-08 23:59

Hvem ved måske gør jeg det en dag, men der skulle jo gerne være lidt mere kød på end historien om et ejer skifte og en en muflon.
Dine øvrige kommentarer kræver intet svar fra mig, men bestemt fra andre!

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 09-12-08 00:56

Kors i r...., det var nok et indlæg som kunne få nogen op af stolene! Hvad er det dog for en gang pladder om moral eller mangel på samme? Mennesker har da alle dage slået både dyr og andre mennesker ihjel på de mest barbariske måder.
Når alt kommer til alt findes der ikke noget værre end naturen i sig selv, men med alle de forskellige "barmhjertige" organisationer som findes idag, med mennesker som kun har ønske om at profilere sig selv, så er det snart ved at være sådan man burde få kvababbelse over bare det at tage livet af en lørdagskylling. Prøv dog lige at være en smule realistisk....

God bedring fra kryds !

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-12-08 01:14

Godt forsøgt kryds men for mit vedkommen handler det om tingene er sat i system. Og at der tjenes penge på det. Samtidigt med at man reklamere med at det er noget helt andet.

Og så er det såmænd lige meget om det handler om større eller mindre "dyr".

God nat min vagt slutter om en time.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 09-12-08 07:14

Hej Knudsen

Citat
for mit vedkommen handler det om tingene er sat i system. Og at der tjenes penge på det. Samtidigt med at man reklamere med at det er noget helt andet.

Din moral er helt i top, du er en pletfri mand Du er en af de jægere der slet ikke har en fodertønde på hvert et skovhjørne for at holde din udsætning hjemme
Citat
God nat min vagt slutter om en time.

Er du ikke efterlønner?
Ja Ja Knudsen du taler om at fægte med åben pande, fint nok, men når du så ikke kan overskue de spørgelystnes sporgesmål eller udlæg af ting som du ikke vil give svar på, da truer du med hele det danske retsvæsen IP-numre med mere, det er dog ikke noget nyt, det har du også gjort på andre debatsidder igennem årenes løb, når nogen kom for tæt på ting du ikke kunne give en naturlig forklaring på, trods dit store forfatterskab, som vil kunne være med til at fremlægge tingene så selv vi dødelige ville forstå dine indlæg.
Men her under dit eget indlæg om Safari Jensen og den senere tråd der har været om Afrika har du ikke på en saglig måde kunne fremlægge dokumentation for at Jensen Safaris bedriver noget ulovligt jagt eller direkte er krimminel, kun at han åbenbart har klippet og klistret lidt i et billed af dig og en muflon - hvis det gør ham til krimminel.
Du moralens vogter er kun kommet med et link hvor du direkte skriver at Jensen Safaris driver jagt på samme måde
Du har brugt racistisk udtale i et tidligere indlæg
Du har direkte skrevet at Jensen Safaris er krimminel, men har ikke kunne dokumenterer det.

Se hele de tre ting kan DU sagsøges for da disse anklager er helt uberettiget.

SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-12-08 12:13

Det du anser som sandheden bliver ikke mere sandt af at blive gentaget,men husk ærlighed.
Og husk at holde tråden - det evner du slet ikke.

Desuden er denne tråd afsluttet.

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 09-12-08 12:14

Tak for svaret dabj.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 09-12-08 12:25

Den 08.12. kl. 21:39 bebudede bb1 at tråden var slut.

Ikke desto mindre har bb1 skrevet 3 indlæg efter

Hvad mener du bb1???????? er tråden slut eller......????

På efterløn!!!!!???? Hvad mener du, Sandhedsvidne???? Manden er ingeniør i trykbærendeanlæg..... Sådan en Herre sender man da ikke på efterløn

At han var ingeniør i tykbærendeanlæg?? Jo, jo, det oplyste han da selv, sidst da jeg kommunikerede med ham. Okay, okay, det er godt nok ca. 2 år siden.
Jeg fik bare aldrig at vide, om det var det trykbærendeanlæg vi gemmer i underbukserne, hvis første tone er i fismol, han var ingeniør i.