/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Varmekasse
Fra : ram10
Vist : 5535 gange
100 point
Dato : 07-12-08 15:56

Ja, en sådan varmekasse i flamingo, som man kan transpotere mad i, hvor kan de købes??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-08 16:09

kommer da an på størrelsen og om der skal være aktiv varme i

frysetasker virker fuldstændig som varmetasker og er billigere når navnet ikke passer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-08 16:11

hmm de hedder jo køletasker og ikke frysetasker

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-12-08 16:15

Kasserne bruges til at transportere grøntsager - akvariefiskfisk, så i sådan en forretning kan man måske få dem. Akvarieforretninger er nok bedst. Ellers prøv byggemarkeder de har dem med mellemrum.
De er gode til at holde varer varme og med køleelement holder de varer kolde. Jeg har selv en af dem.

Kommentar
Fra : ram10

Dato : 07-12-08 16:28

nja, jeg tænker på dem som man betalar depotium for, f.ex når man har "fået" mad udifra, det må godt være en god kvalitet, jeg ved nemlig at der findes forskellige kvaliteter

Accepteret svar
Fra : Hunbjoernen

Modtaget 110 point
Dato : 07-12-08 16:39

Et af de steder der levere mad, prøv at spørge der, om du kan købe en af dem.. De steder jeg kommer, hvor der leveres mad ud af huset er da til at snakke med, så det er de nok også hvor du bor..

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 07-12-08 17:17

De kan vist købes i Metro. Det har jeg fået fortalt, men ikke selv undersøgt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-12-08 18:18

Har lige snakket med en der kommer rundt og han siger de kan fåes alle steder også runde. I Bauhouse, Silvan, Jem og Fix

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-08 19:24

Jeg har ikke downloadet kataloger, men jeg er ret så sikker på at dette firma kan hjælpe dig

http://www.scapackaging.dk/Default.asp?ID=605#

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 07-12-08 19:39
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-08 20:10

HelleBirgitte, det er da samme firma, som i mit link

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 07-12-08 20:27

Sorry nordsted

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 08-12-08 14:51

De fås i Silvan.

Godkendelse af svar
Fra : ram10

Dato : 09-12-08 20:14

Tak for svaret Hunbjoernen.