/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Hvilken Håndstøvsuger ?
Fra : IPM
Vist : 4003 gange
50 point
Dato : 07-12-08 15:02

Jeg skal til at have købt en ny håndstøvsuger, hvilke en kan i anbefale.
Jeg har igennem årene købt en del håndstøvsuger,men kvaliteten på holdbarhed og sugeevne er så som så.
Har kigget på denne
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start?ProductID=V1LD4QFHx.IAAAEOr8003xib&CatalogCategoryID=cpLD4QFHJwQAAAEOkA803xiY

Skal for det meste bruges til støv der kommer ud fra brændeovnen når man åbner lågen.

IPM

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 07-12-08 15:12

Du skal finde en støvsuger med de nye batterier der ikke taber strømmen. Lithiumbatterier.
Jeg har en af dem med NiCd batterier og der skal den stå til opladning hele tiden for at jeg kan være sikker på at der er strøm på når jeg skal bruge den.
Inden for accu værktøj laver man også kun masiner med Lithiumbatterier de taber ikke strømmen som de "gamle"

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 60 point
Dato : 07-12-08 15:18
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-12-08 15:28

Hej med dig.
Vi har købt denne i silvan.
Har brugt den til det samme da vi havde brændeovn....nu bruger vi den i campingvognen.
http://www.punkt1.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2319&productid=4551&categoryid={0C2E04D5-BACD-4A88-AA0C-1E5646FA4A2E}&nodeid={DEAC2185-DC9A-46E1-9F64-8A658A6F716F}

Kommentar
Fra : janol

Dato : 07-12-08 22:04

Det er de færreste støvsugere som kan klare aske og støv fra en brændeovn, et godt valg er en Electrolux, for der kan filtret vaskes og støvsuges. Jeg bruger selv den nye 2 i en, den er rigtig god

Godkendelse af svar
Fra : IPM

Dato : 17-12-08 09:03

Tak for svaret modersvilje.
Hej
Jeg var i Tyskland og købte den til 800kr så det var en god besparelse
Håber jeg bliver glad for den

IPM