/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Program til at Rydde op
Fra : swarn
Vist : 780 gange
100 point
Dato : 07-12-08 11:41

Jeg har haft et program der rydder op i gamle opdateringer, i tilføj/fjern, såsom java, men kan ikke huske hvad det hedder, er der nogle der kan hjælpe mig.

Hilsen Hans

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 110 point
Dato : 07-12-08 11:45

easycleaner

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-12-08 11:47
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-12-08 11:47

Lyder som et lidt farligt program.

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 07-12-08 11:51

Tak for svaret ferik.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-12-08 12:12

LuffeA
det er bestemt ikke farligt,
skal selvfølgelig, som alt andet bruges med omtanke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-12-08 12:13

EasyCleaner er et godt lille program, men til at rydde op på gammel Java, der anbefales JavaRa: http://raproducts.org/javara.html

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-12-08 12:18

Okay, ferik, vores svar faldt på samme sekund

Jeg kender Easy Cleaner men bruger det ikke mere.
Brug for himlens skyld ikke funktionen med at finde dobbelte filer, det smadrer computeren hvis man ikke lige har 100% tjek på det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-08 12:21

ccleaner http://www.ccleaner.com/ er os go'

Her uden værktøjslinje http://www.ccleaner.com/download/builds/downloading-slim

mvh klaudi

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-12-08 12:29

swarn
du var lidt hurtig til at lukke!
Klaudi
dit forslag er også rigtig godt, jeg har brugt ccleaner meget

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 07-12-08 12:40

o.v.n. - tak for java-cleaneren den kendte jeg ikke.

ccleaner som Klaudi linker til bruger jeg også, synes den er rigtig, rigtig god !!

Hvis man bare bruger den uden at sætte flere flueben end der default er sat, er det heller ikke min erfaring at der renses mere end man kan undvære! Måske har jeg på et tidspunkt fået fjernet mine filer til windows systemgendannelse ved at klikke alle flueben til sååååå

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-12-08 12:44

Ccleaner kan ikke fjerne noget i systemgendannelsen, jeg tror Du forveksler det med at man kan fjerne "Windows hotfixes", som dog ikke er selve opdateringerne men uninstall-filerne til samme.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 07-12-08 12:55

LuffeA, du kan saktens have ret, jeg sagde også "måske". Men at de forsvandt det er vist nok en kendsgerning - som MÅSKE ikke nødvendigvis har noget med ccleaner at gøre, men det skete i forbindelse med, eller snarere efter, at jeg legede med den, så var det slut med sysgemgendannelse!
Jeg prøver bare at sige at MÅSKE kan cleanere nogle gange rense for meget, hvis man bare sætter hak i alle flueben.