/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
+39 nummer
Fra : ppk
Vist : 2823 gange
200 point
Dato : 07-12-08 10:00

Hej

Kan nogen fortælle mig hvor man kan finde telefonnumre fra Italien (+39)

Jeg har igår fået flere opringninger på min mobiltelefon fra +39319326904 det kunne være rart at vide hvad det går ud på.

Er godt med på man bare kan ringe numret op, men det kan sikkert blive en dyr fornøjelse

PPK

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-08 10:15

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2008/08/19/151747.htm?rss=true

pas godt på med mindre du lige kender nogen der er i italien - kunne ikke lige finde andet om det - men de der "smarte" nogen benytter alle metoder til at give dig en gevaldig regnnig.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 07-12-08 10:16
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-08 10:19

ps jeg fik for i øvrigt flere opkald fra netop et +39 nr i forgårs - heldigvis nåede jeg aldrig at besvare det - godt du lige skrev så jeg kom i tanke om det - gad vide om der igen er fupmagere igang ???

Kommentar
Fra : leifjskov

Dato : 07-12-08 10:21
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-12-08 10:21

Jeps, Du få en fed regning hvis der ringes tilbage

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 07-12-08 10:24

Sidder lige og tænker på, da min mobil har nr. hos TDC er det da mærkeligt at de ikke udelukker disse nr. lige som det jeg læser i miritdk`s svar.

PPK

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-08 10:38

tjahh - hvis det er mobilfup så skal udbyderne jo lige opdage det først

og øhhh - tdc ??? de ER altså ikke de kvikkeste på markedet

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-12-08 10:44

Næh, ser TDC penge i første omgang rører de ikke fingrene.

Lissom da dialere via de gamle modems og dyre opringninger på 90-telefonsex huserede gik der et helt år før de spærrede for numrene.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-08 10:58

off topic - men tdc altså

så det her forleden der ligner noget rimeligt hvis man ikke har brug for det helt store - men men og men - jeg søgte og søgte om info på gebyret hvis man skulle have support - der står intet !

En bekendt af mig ville så gerne have det og spurgte meget indgående om priserne for supporten hvis nu osv - og fik svaret det kan vi ikke oplyse på forhånd da support omfatter forskellige problemer

jeg må indrømme at hvis der ikke ligger faste priser så ville jeg ikke røre det med en ildtang - de har masser af bebyrer og lign i forvejen jo (også skjulte og hvis man ikke får en specificeret regning er det uigennemskueligt for mange) - og - hvor mange kigger egentlig ??????

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 07-12-08 11:02

ps til ovenstående - prøv at klikke på gør-det-selv-installation

min bekendtes spørgsmål blev altså ilde besvaret i og med der kan være langt mere

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 07-12-08 11:12

Hvis man ikke vil bruge TDC Mobil, hvem har så lige så god dækning som dem ?

Har en gang brugt ACN, men det var under al kritik.

PPK

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 07-12-08 11:24

# ppk

Ved godt det kan være skamme fy fy at skrive det...

Men jeg har brugt CBB i en længere årrække...uden problemer med dækningen...uanset hvor i DK.

Har oplevet flere gange at være sammen med Sonofon og TDC kunder der har måttet låne min mobil med CBB for at kunne komme i kontakt med omverdenen...

((( at så CBB og jeg IKKE er enige på et enkelt punkt...skal jo ikke skade deres gode dækning )))

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 07-12-08 11:33

Og så lige en historie om TDC og penge.

Jeg var i telefonisk kontakt med deres support...uden at hverken de eller jeg fik løst mit aktuelle problem...Deres forslag var så at sende mig en CD så jeg kunne få løst mit problem.

Herligt...men .... da skiven ankom var den vedlagt et "diskrekt girokort" på 399 kr., og jeg gik fuldstændig KOLD...og fik via en af deres butikker annulleret girokortet, da ekspedienten IKKE var i TVIVL om at jeg følte mig stærkt uretfærdigt behandlet.

(((og det var de ventene kunder heller ikke i tvivl om)))

Supporten havde meget passende IKKE oplyst om at det kostede noget.

I dag er det flere år siden jeg har været kunde hos TDC, der også i min optik har EN af de mest rodede www sider overhovedet.

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 08-12-08 10:06

Citat
Har oplevet flere gange at være sammen med Sonofon og TDC kunder der har måttet låne min mobil med CBB for at kunne komme i kontakt med omverdenen...

Det er vist kun TDC-kunder, for CBB benytter netop Sonofons net

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 20-12-08 16:13

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-12-08 16:17

velbekomme - håber du ikke har fået problemer ?