/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Mit WLAN er holdt med at virke
Fra : pepe1
Vist : 319 gange
100 point
Dato : 06-12-08 23:33

Hej
Mit WLAN er holdt med at virke på min bærebar Pc, det har virker indtil i dag, og det har også kunne fange naboen NET, men nu er det helt dødt, Har prøvet at DIAGNOSTICER OG REPARER EN INTERNETFORBINDELSE. og jeg har en anden Pc der kører på samme net uden problemer.
Så har jeg også prøvet at sætte en løs USB WLAN til Pc men det er det samme ingen forbindelse til nogle net, så nu må jeg bruge et kabel for at kommer på net.

Hilsen pepe1

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-12-08 23:51

har du MAC adresse filter på din router?

Kommentar
Fra : pepe1

Dato : 06-12-08 23:54

nej , men det kører også fint på den anden Pc, og som jeg skriv så kan jeg heller ikke se naboen NET mere, men det kan jeg på den anden Pc'er

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-12-08 23:57

har du fortaget dig noget på computeren installeret/afinstalleret noget?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-12-08 00:03

Har du prøvet at geninstallere dit netkort?
Måske er der kommet noget snavs der har overtaget forbindelsesmulighederne?

Så prøv først at køre en scanning for diverse snavs i alle kroge!

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 07-12-08 08:33

Havde du password beskyttelse på fx. wep/wpa/wpa2 ??? For hvis du ikke havde det kan det være overtaget af en anden person... Dvs. han pågældende "cracker" har gættet dit router password og så evt. har sat et MAC filter op eller WPA beskyttelse, hvor du ikke kender passwordet.

Men prøv at reset'e din router og evt. som severino forslår afsinstallere og reinstall dit netlkort...

Go jul

// C a i N e

Kommentar
Fra : edison

Dato : 07-12-08 08:41

du har vel ikke bare slukket for det.
på den lille knap

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 07-12-08 09:36

Prøv at sætte netkabel i og skriv 192.168.0.1

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-12-08 11:42

Citat
Prøv at sætte netkabel i og skriv 192.168.0.1

Ja Bja2, tanken er sikkert god nok, men dem kan pepe1 jo ikke læse her, så der må være en fortsættelse af de få ord du skrev.

Som spørger på KANDU, vil man gerne have et godt og hurtigt svar!
Men det kræver at spørgeren udtrykker sig detaljeret og tydeligt om sit problem, og at de svarindlæg der måtte komme, er klar og let forstålig.
Så Bja2, hvad vil du forslå at pepe1 skal gøre efter at have indskrevet denne IP-adresse???
Dit fforslag føre ikke noget brugbart resultat med sig. - DET ER EN OMMER!

Kommentar
Fra : pepe1

Dato : 09-12-08 19:16

Hej
Tak for hjælpen alle sammen, men der var ikke rigtig nået der hjalp, så jeg har formaterer Pc og nu virket det

Annuller spørgsmålet
Fra : pepe1

Dato : 14-01-09 18:46

Jeg har slette PC'er og starte den op igen, så nu virke den igen