/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
!!!Storsvindleren!!!
Fra : Sunowich
Vist : 881 gange
50 point
Dato : 06-12-08 23:29

Storsvindleren Stein Bagger er i Californien ifølge http://ekstrabladet.dk/112/article1094784.ece Det bliver sku spændende at hører hans version af det hele Hvis han kan udleveres ..altså

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-08 23:39

Godt for hans familie at få vished

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 07-12-08 00:12

SIEG

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 07-12-08 00:13

,

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-12-08 00:23

Citat
Storsvindleren Stein Bagger
Jamen dog...er han allerde dømt??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-12-08 00:35

Ellers er der en masse hoveder der har taget fejl. Tror ikke der er nogle der bliver efterlyst via interpool uden en form for skyld .Nu må vi jo se

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-12-08 00:49

Du har da nok ret, men det er nu engang et godt gammelt dansk princip, at man er uskyldig. indtil det modsatte er bevist.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-12-08 01:08

Småsvindeleren: http://www.kandu.dk/Spg127026.aspx stiller spørgsmål om storsvindlere

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-12-08 01:32

På den anden side så hygger jeg mig lidt med, at en masse grådige skiderikker har fået tegnebogen i klemme. Specielt klaphatten Finn Nørbygård, som påstår at tal ikke interesserer ham og at han er talblind. Han er ikke mere talblind, end at han sagtens kan finde ud af at underbetale sit mandskab, som skal skide hjemmefra, ryge tobak i fririden og spisning bør indskrænkes til et absolut minimum. Så de penge han dermed "stjal fra de unge mennesker, har han købt aktier for i visheden, om at det vil kaste millioner af sig. Ha Ha HA HA HA bette Finn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-12-08 01:37

Ja "stakkels" Finn må finde arbejdstøjet frem igen: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/12/06/141427.htm?rss=true det er okay at det går godt for en selv, men der er intet så godt som når det skidt for andre hvad kaldes det ? Dobbeltmoral eller er der et andet ord

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-12-08 01:40

Hans version, den er da her....

Citat
Indlægget lød således:

- Derudover meddeler han at han igennem de sidste fire år har været udsat for systematisk afpresning, truet på livet og fået trusler på sin familie (Anette og hans datter Olivia). Stein er derfor blevet tvunget ud i at begå økonomisk kriminalitet, og en stor del af hans liv har været en sandt helvede.

- I sin meddelelse siger han også at han nu er i et andet land, og er gået til det lands politi og efterretningstjeneste for at fortælle hvad han har været udsat for, så de kan bekræfte dette overfor det danske politi og myndigheder. Bortset fra at Stein har været tvunget ud i økonomisk kriminalitet, så har han forsøgt at være et ordentligt menneske, betale alle til tiden, og ikke udføre eller tage imod sort arbejde.

http://ekstrabladet.dk/112/article1094754.ece

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 50 point
Dato : 07-12-08 06:33

Har han svindlet.
Han har vel kun brugt der hedder "selvregulerende løntillæg"´

hawaii7

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-12-08 10:12

Citat
selvregulerende løntillæg"´

Næææ du det er frynsegoder
Det fik jeg da også på jobbet .....gratis plaster

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-12-08 10:29

Finn Nørbygaard er jyde.....

Men han går sandsynligvis på scenen istedetfor at trisse rundt hjemme og blive så knotten at han sparker hunden rundt i stuen.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-12-08 10:31

Og HA må være dybt involveret i måske hvidvaskning, Jønke bekræftede i går at et medlem er ansat som "sikkerhedhedsrådgiver" for Bagger.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-12-08 10:48

det røvhul gider jeg ikke bruge min tid på

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-12-08 10:49

Øøh, hvor er fordelen ved en bærbar henne hvis man skal tilslutte ½ kubikmeter extern hardware for at få en brugbar computer ????????

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-12-08 10:50

Forkert topic

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-12-08 11:11

Citat
Finn Nørbygaard er jyde
jøde

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 15-12-08 11:30

Tak for svaret hawaii7.